سلام به همه رفقای عزیز پرسپولیس نیوز و مخاطبان مرجع خبری پرسپولیس.

امروز 23 تیر 1401 شانزده سال از تاسیس پرسپولیس نیوز گذشت که با یک پست وبلاگ تو سیستم میهن بلاگ کار خودش رو در تابستان 1385 آغاز کرد.

16 سال پیش نوشتن از پرسپولیس رو شروع کردیم، روزی که نه اینستاگرام اختراع شده بود، نه تلگرام، نه واتساپ و دقیقا در چنین روزی توییتر رسما آغاز به کار کرده بود. خوشحالیم هنوز که هنوزه روزانه بیش از 100 هزار خواننده پرسپولیسی داریم و همچنان بالاتر از سایت اصلی باشگاه رتبه اول گوگل رو از دست ندادیم.

سال 1385(2006) لیگ برتر ششم تازه شروع شده بود، پرسپولیس فقط یک قهرمانی لیگ برتر داشت، چهار جام جهانی کمتر برگزار شده بود، قیمت دلار 920 تومن بود(!)، سکه 140 هزار تومن بود و نگارنده هنوز وارد دانشگاه نشده بود.

در همه این سالها همراهان وفاداری داشتیم که همزمان با سایت قد کشیدن و رشد کردن و از نوجوانان و جوانان اون زمان به میان‌سالان و بزرگسالان الان تبدیل شدن و بزرگترین سرمایه ما برای یادآوری خاطرات اون روزها هستن.

راز ماندگاری در این سالها؟ تمام تلاش خودمون رو کردیم تو دامن مدیری نریم و مستقل باقی بمونیم و بدون اینکه ادعای نمایندگی از هواداران رو داشته باشیم سعی کردیم هیچ وقت مقابل هوادار نایستیم.

بیش از 140 هزار خبر پرسپولیسی در آرشیو بی نظیر سایت ثبت و باعث شده مخاطبان فارسی زبان برای مرور اتفاقات یک و نیم دهه گذشته پرسپولیس هر رخدادی رو جستجو کنند به یک منبع دسترسی پیدا کنند که اون هم پرسپولیس‌نیوز است.

خوشحالیم که عمری باقی بود و یک سال دیگه کنارتون بودیم و آرزو داریم توی شانزدهمین سال فعالیت هم احوال کشورمون و هم اوضاع پرسپولیس‌مون حال دل همه ما رو بهتر کنه و به افتخارات بیشتری دست پیدا کنه.

یکی از شما هواداران پرسپولیس، حسن مهدوی. 1401/4/23

 

تصویر سایت در سال ۱۳۸۶: کلیک کنید

تصویر سایت در تولد سال ۱۳۸۷:کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۷:کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۸: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۹: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۹۰: کلیک کنید

تصویر سایت در ابتدای سال ۱۳۹۶: کلیک کنید

تصویر ورژن جدید سایت در سال ۱۳۹۶: کلیک کنید

تصویر سایت در سال 1397: کلیک کنید

تصویر سایت در سال 1398: کلیک کنید

تصویر سایت در سال 1400: کلیک کنید

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)