پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به انتقال مهره‌های کلیدی سرخ پوشان پایتخت گفت: رفتن برخی از چهره‌های موثر تیم بدون شک جبران‌ناپذیر است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوان استخوان بندی اصلی تیم را حفظ کرد.

محمد پنجعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شرایط موجود نشان می دهد دست باشگاه از نظر تامین منابع مالی خالی است، حمایتی که باید از یک تیم قهرمان مانند پرسپولیس صورت بگیرد، نمی گیرد و شاهد هستیم بازیکنان کلیدی این تیم به دلایل مختلف در حال جدا شدن هستند.

وی ادامه داد: باید به این مساله توجه داشت که پرسپولیس در آستانه بازی های آسیایی است و در زمانی که همه حریفان در حال تقویت خود هستند ما بازیکنان کلیدی مان را از دست می دهیم. به نظرم باید بهتر عمل کرد تا آرامش تیم هم حفظ شود و در ادامه شاهد ثبات دوباره در این تیم باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: فوتبال دولتی طبعات خاص خود را دارد، متاسفانه سال هاست بحث خصوصی سازی سرخابی ها مطرح است اما هر بار می بینیم دولت تمام می شود و این مساله در حد حرف باقی می ماند. تیمی که پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و سال هاست تیم اول ایران است نباید در چنین شرایطی باشد و باید به هر شکل ممکن منابع مالی جهت تامین خواسته های کادر فنی مهیا شود.

پنجعلی یادآور شد: زمانی نداریم که بخواهیم بی تفاوت عمل کنیم، واکنش هایی که صورت می گیرد نشان می دهد دست باشگاه خالی است و نمی توان بدون هزینه در فوتبال حرفه ای گام برداشت، اگر شما بهترین بازیکن را هم در اختیار داشته باشید زمان می برد تا با تیم هماهنگ شود و در سیستم تیم جا بیافتد. از سویی دیگر عدم حضور بازیکنان کلیدی ضربه جبران ناپذیری بر پیکره تیم می زند و روند کار را دچار مشکل می کند.

وی در مورد حضور وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان هم گفت: سجادی از چهره های ورزشی و با تجربه است که شناخت مختصری از او دارم. در سالیان قبل و در چند سفر ورزشی در کنار هم بودیم. به نظرم می تواند کمک حال ورزش باشد چرا که سالیان سال به عنوان یک ورزشکار و قهرمان در عرصه ورزش فعالیت کرده و بعد از آن نیز به عنوان مدیر ورزشی شرایط را درک کرده است و می تواند موثر باشد، البته این در شرایطی موثر است که او حمایت شود.

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: اگر هر فردی بیاید اما حمایت نشود، کاری از پیش نمی رود. وزارت ورزش نباید تیم داری کند بلکه باید سیاست گذار باشد و نقش حمایتی خود را به خوبی ایفاد کند. در هر دوره شاهد هستیم از خصوصی سازی سرخابی ها صحبت می شود اما این مساله در پایان دولت به سرانجام نمی رسد و اگر بخواهیم واقعا مشکلی حل شود باید این دو تیم را به مردم واگذار کرد تا شرایط سرمایه گذاری مهیا شود.  

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)