پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلی با حضور بر روی نیمکت ندارم و باید از خدایم هم باشد که در این تیم حضور دارم.

 مهرداد کفشگری پس از برتری سه بر صفر پرسپولیس مقابل بنه‌گز بوشهر اظهار داشت: فوتبال سلیقه‌ای است و من هم مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارم. هر بازیکنی بازی نکند ناراحت است اما نباید این طور باشد که جو تیم را به هم بریزد من هم این کار را می‌کنم. باید افتخار کنم که در پرسپولیس حضور دارم. حتما نظر مربیان این است که دیگران بازی کنند.

 

کفشگری افزود: هرچند ناراحت هستم اما به هیچ عنوان نمی خواهم آرامش تیم را بر هم بزنم و همینکه در پرسپولیس حضور دارم برایم افتخار است.

وی در پاسخ به اینکه مربیان جدید که روی کار می‌آیند به بازیکنانی که مربیان قبلی به آنها اعتقاد داشتند بازی نمی‌دهند در مورد شما هم این اتفاق افتاده است. مربی سلیقه‌ای عمل می‌کند. آن زمان در تیم دایی بازی می‌کردم نظر او بود و حالا هم درخشان صلاح می‌بیند من به میدان نروم. حتما کم‌کاری می‌کنم که به من بازی نمی‌رسد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ات برای نیم‌فصل چیست و آیا از این تیم جدا می‌شوی یا خیر،‌گفت: تا آخر فصل در این تیم می‌مانم. فوتبال حرفه‌ای است و اگر عرضه داشته باشم همین جا هم حقم را می‌گیرم.

وی در پایان در مورد اینکه نتایج پرسپولیس مناسب است یا نه، گفت: حتما خوب بازی کردیم که سه گل به حریفان زدیم. شرایط‌مان مناسب است و مشکلی هم نداریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)