بازیکن خط میانی تیم فوتبال داماش گفت: کارد به استخوان بازیکنان رسیده و باید هرچه زودتر مسئولان باشگاه وضعیتمان را روشن کنند.

محمد آبشک در فصل نقل و انتقالات صحبت حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود اما مدرعامل باشگاه اجازه این کار نداد تا بازیکن داماش در رشت باقی بماند.

آبشک می گوید مشکلات مالی داماش کارد را به استخوان بازیکنان رسانده و امکان دارد تصمیمات جدیدی بگیرند.

* بازی با سایپا را چطور دیدی؟
دیدار اول در هر تورنمنتی سخت است و بازی با سایپا هم این گونه بود. در این مدت تمرینات خود را انجام داده بودیم و می خواستیم برنده شویم اما در ثانیه های پایانی توانستیم یک امتیاز بگیریم. در هفته دوم نیز دربی داریم اما هنوز مشکلات مالی مان برطرف نشده و ذهن بازیکنان درگیر است.

*پس مشکلات مالی هم کماکان ادامه دارد؟
دو سال است که مسئولان وعده می دهند پول بازیکنان را می دهیم اما تا امروز چنین چیزی نبوده و کسی دنبال درمان درد ما نبوده است. مسئولان هر بار وعده امروز و فردا را می دهند و نمی دانیم چرا این زمان نمی رسد تا پول مان را بگیریم! دیگر کارد به استخوان بازیکنان رسیده و باید هرچه زودتر وضعیت مان را روشن کنند و اگر غیر از این باشد امکان دارد تصمیم جدیدی بگیریم.

*چه تصمیمی؟
با بازیکنان صحبت کردیم و امکان دارد اعتصاب کنیم. در آخرین مرحله اگر مجبور شویم به قوه قضاییه شکایت می کنیم تا مطالبات خود را بگیریم. این که رسم تیمداری نیست و هیچ بازیکنی در تیم های لیگ برتری بدون پول به زمین نمی رود.همه بازیکنان گرفتاری های خاص خودشان را دارند و تمام فکر و حواس شان درگیر این مسائل است. امکانات داماش هم که در اندازه های تیم لیگ برتری نیست و تنها دلخوشی مان حمایت هواداران است.

*با همین شرایط داماش نتوانست در نقل‌وانتقالات انتظارات را برآورده کند. چه نظری در این خصوص داری؟
صددرصد همین طور است و وقتی باشگاهی پول نداشته باشد، نباید هم انتظار داشت در نقل و انتقالات بتواند بازیکنان کارنامه داری را جذب کند. قویدل مالکیت باشگاه را هم به عابدینی سپرد و عابدینی هم نمی تواند تنهایی کاری از پیش ببرد و نیاز به کمک بیشتری است.

*کار با افشین ناظمی را چطور می‌بینی؟
ناظمی یک نیروی بومی است و در گیلان حضور یک بومی بسیار قابل قبول تر است و طرفداران هم به دنبال همین هستند و خواستار حضور نیروهای درون شهری هستند. ناظمی زحمات زیادی کشیده اما بدون پول نمی شود کاری انجام داد.

*مدتی هم صحبت حضورت در پرسپولیس مطرح بود اما در نهایت این گونه نشد.
بله از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما به علت این که قرارداد داخلی با داماش امضا کرده بودم نتوانستم به پرسپولیس بروم. هم از نظر فوتبالی و هم از نظر مالی رفتنم به پرسپولیس باعث می شد تا زندگی ام در سال ماقبل جام جهانی متحول شود. با این حال من هواداران داماش را دوست دارم و نمی توانم این موضوع را کتمان کنم.

*اما به نظر می‌رسد انگیزه‌ات را از دست داده‌ای؟
این که عنوان شده دلم با تیم نیست صحت ندارد و تلاش می کنم از همین داماش بتوانم به موفقیت های بیشتری برسم و یکی از نفرات حاضر در جام جهانی باشم.انگیزه ام کم نشده و با جدیت بیشتری دنبال رسیدن به موفقیت های بیشتر هستم.

*مدیرعامل داماش عنوان کرده بود برای رضایت‌نامه تو یک میلیارد از پرسپولیس می‌خواهد؟
عابدینی با این کار جلوی پایم سنگ انداخت تا نگذارد به پرسپولیس بروم. من هواداران داماش را دوست دارم و آنها بدانند پیشنهادی که از مس کرمان هم داشتم دو برابر پولی بود که از داماش نگرفتم اما به خاطر آنها در رشت ماندم.

*در پرسپولیس دو بازیکن هم پست تو حضور داشتند.
اگر پرسپولیسی می شدم با حقیقی و دهنوی رقابت می کردم اما قسمت نشد شاگرد علی دایی بشوم و برای سرخپوشان آرزوی موفقیت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)