پرسپولیس نیوز :  بازیکن خط میانی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازی در پرسپولیس و شاگردی علی دایی افتخار بزرگی است و می‌خواهم توانایی‌های خود را به اثبات برسانم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال داماش در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد و اگر مساله ای پیش نیاید، این اتفاق خواهد افتاد.

محمد آبشک گزینه مورد نظر پرسپولیسی ها در این خصوص گفت: از طرف باشگاه پرسپولیس و نزدیکان علی دایی با من مذاکره شده است و صحبت های خوبی را هم انجام دادیم و به توافق هم رسیده ایم. البته قبل از این مذاکرات، قرارداد داخلی خود را با داماش به مدت یک سال تمدید کرده بودم اما از آنجایی که هنوز ثبت نشده است، فکر نمی کنم مشکلی ایجاد شود.

وی ادامه داد: هنوز با آقای عابدینی صحبت نکردم اما می خواهم این مسائل را برای او بازگو کنم و درخواستم را بگویم. این که گفته می شود اگر عابدینی به پرسپولیس بیاید، من هم در آن صورت می توانم بیایم، صحت ندارد و عابدینی هیچ گاه مسائل داخلی فوتبال را با بحث مدیریتی آن به یکدیگر ارتباط نمی دهد. فکر می کنم الان زمان مناسبی برای تجربه فضای دیگری است و به همین خاطر بی صبرانه منتظر هستم تا این اتفاق رخ بدهد. با این اوصاف در رشت روزهای خوبی را سپری کرده ام و از هواداران خوب داماش هم تشکر و قدردانی می کنم.

آبشک تصریح کرد: بازی در پرسپولیس و شاگردی دایی افتخار بزرگی است و می خواهم توانایی های خود را به اثبات برسانم. بازی کردن در تیمی پرطرفدار مثل پرسپولیس که همه نگاه ها به سمتش است، کار را سخت می کند اما مطمئن هستم که تحمل این دشواری ها برای رسیدن به اهدافم ارزش آن را دارد. از رقابت در پرسپولیس نمی ترسم و می خواهم از تجربیات سایر نفرات این تیم استفاده کنم و بازیکن موثری برای سرخپوشان باشم.

وی در انتها گفت: البته قبل از این که با داماش قرارداد داخلی امضا کنم، از مس کرمان و تراکتورسازی تبریز هم پیشنهاد داشتم. با تراکتور صحبت هایی انجام داده بودم اما مجید جلالی بیشتر به جذب جواد نکونام علاقه مند بود و به همین دلیل ادامه مذاکرات مقدور نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)