هفته سی ویکم لالیگای اسپانیا در حالی با انجام سه بازی شامگاه روز شنبه برگزارشد که بارسلونا با تنها گل لیونل مسی از روی ضربه پنالتی دقایقی در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش ایرنا در نخستین بازی این هفته، بارسلونا در خانه اسپانیول به میدان رفت و موفق شد در ورزشگاه ال پارت و با حضور بیش از 31 هزار تماشاگر با گل دقیقه 77 مسی از روی نقطه پنالتی به برتری یک بر صفر برسد.

اما تنها ساعاتی بعد، تیم آتلتیکو مادرید در یک بازی حساس به مصاف بیلبائو تیم چهارم جدول رده بندی رفت تا در صورت پیروزی بار دیگر صدر جدول رده بندی را از آن خود کند.

تنها شش دقیقه از شروع این مسابقه نگذشته بود که «ایکر مونیان» گل نخست بازی را برای بیلبائو به ثمر رساند و زنگ خطر برای اتلتیکو به صدا در آمد.

در ادامه این مسابقه، اتلتیکو رو به بازی سراسر تهاجمی آورد و موفق شد در دقیقه 22 توسط «دیگو کاستا» به گل تساوی برسد.

نیمه دوم این مسابقه با حساسیت دوچندانی شروع شد و کوکه موفق شد در دقیقه 55 گل برتری اتلتیکو را به ثمر برساند تا آتلتیکو مادرید بار دیگر در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار بگیرد.

در ادامه بازی و در دقیقه 86 آیمریک لاپورته به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا بیلبائو با یک بازیکن کمتر به این شکست خانگی تن دهد.

اما در دیگر بازی امشب، سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر سویا را شکست داد.

از دقایقی پیش نیز(بامداد یکشنبه) رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود در مقابل تیم رایو والکانو که بر جایگاه سیزدهم جدول رده بندی تکیه کرده، قرار گرفته است و در صورت پیروزی در این مسابقه، فاصله پنج امتیازی خود با بارسلونا و 6 امتیازی با آتلتیکو صدرنشین لالیگا را کاهش خواهد داد.

رئال در این بازی تا دقیقه 69 با نتیجه 3 بر صفر از میزبان خود رایو والکانو پیش است.

آتلتیکو در شرایطی با 76 امتیاز از 31 بازی در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد که هفت هفته تا پایان این رقابت ها باقی مانده استاسیت به اوج خود رسیده است.

تیم های بارسلونا و آتلتیکو مادرید در شرایطی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا با یکدیگر رقابت می کنند که سه شنبه هفته جاری در چارچوب مسابقه رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم صف آرایی می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)