تیم فوتبال ˈآتلتیکومادریدˈ با گلزنی ˈداوید ویاˈ مهاجم سابق تیم بارسلونا بر تیم ˈسلتاویگوˈ غلبه کرد و در رتبه دوم جدول رده بندی رقابت های لالیگا قرارگرفت.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان ˈدیگو سیمونهˈ آرژانیتنی بامداد یکشنبه در ادامه رقابت های هفته بیست وهفتم لالیگا، در ورزشگاه ˈبالایدوسˈ میهمان تیم سلتاویگو بودند و این تیم را در پایان و با گل هایی که داوید ویا دردقایق 62 و 64 برای این تیم به ثمر رساند شکست دادند وبالاتر تیم بارسلونا درجایگاه دوم ایستادند.

بازیکنان این تیم که درهفته قبل این رقابت ها در شهرآورد مادرید و دریک دیدار جنجالی و پربرخورد که با اخراج یکی از مربیان این تیم همراه بود با نتیجه تساوی 2 بر2 برابر تیم رئال متوقف شده بودند، برای قرار داشتن در کورس قهرمانی این رقابت ها نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند و به لطف شکست یک برصفرشنبه شب بارسلونا مقابل تیم وایاد دولید که ساعتی قبل اتفاق افتاد به رده دوم صعود کردند.

دردیگر دیدار برگزار شده شنبه شب تیم بتیس با دو گل از سد ختافه گذشت.

 

همچنین هفته بیست و هفتم مسابقه های فوتبال لیگ باشگاه های اسپانیا (لالیگا) با شکست تیم بارسلونا مقابل تیم پایین جدولی رئال وایادولید آغاز شد.

 

این دیدار عصر امروز (شنبه) در حضور 22 هزار تماشاگر ورزشگاه خوزه زوریلا شهر وایادولید برگزار شد و شاگردان خوان ایگناسیو مارتینز در تیم والیادولید موفق شدند میهمان پرآوازه خود را با شکست بدرقه کنند.تنها گل این مسابقه را فوستو روسی در دقیقه 17 برای تیم رئال وایادولید به ثمر رساند.

تیم وایادولید با این پیروزی 26 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده هفدهم لالیگا قرار گرفت.تیم بارسلونا نیز با این شکست 63 امتیازی شد و در مکان دوم جدول رده بندی لالیگای اسپانیا باقی ماند.

رئال مادرید که با 64 امتیاز صدرنشین رقابت ها است، در صورت برتری در دیدار خانگی فردا (یکشنبه) مقابل لوانته اختلاف امتیاز خود با بارسلونا را به 4 امتیاز می رساند.

جدول رده بندی لالیگا:

1-رئال مادرید/26 بازی /64 امتیاز(تفاضل گل 47 )

2- آتلتیکومادرید/27 بازی/64 امتیاز(تفاضل گل 42 )

3- بارسلونا/27 بازی/63 امتیاز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)