دوئل دايي و قلعه‌نويي اين بار در جام حذفي
مرجع خبری پرسپولیس : تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان فردا در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي به مصاف هم مي‌روند.


پرسپوليس در حالي فردا (يكشنبه) ميزبان سپاهان است كه در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا توفيقي نداشته و به همين دليل بازي با سپاهان را مي‌توان آخرين فرصت شاگردان دايي دانست.

 

پرسپوليس اين روزها گرفتار حواشي خودساخته و داخلي است و تنها چيزي كه مي‌تواند باعث دلخوشي هواداران اين تيم شود، قهرماني در جام حذفي است، كاري كه البته سخت به نظر مي‌رسد. پرسپوليس در اين فصل دو بار با سپاهان در ليگ برتر روبرو شده كه تهران 4 بر يك به اين تيم باخت و در اصفهان نيز تساوي بدون گل رقم خورد.

 

پرسپوليس كه در ليگ برتر چهارم شده، اگر در اين ديدار پيروز نشود و از جام حذفي كنار برود بايد منتظر باشد كه سپاهان يا استقلال قهرمان جام حذفي شوند تا اين تيم با استفاده از چهارم شدن در ليگ برتر به ليگ قهرمانان آسيا راه يابد. دايي كه نمي‌خواهد كارش به اما و اگر بكشد به دنبال قطعي كردن حضورش در آسيا از طريق قهرماني در جام حذفي است.

 

در آن سوي ميدان سپاهان كه با اميرقلعه‌نويي قهرمان ليگ شده و به جمع 8 تيم برتر آسيا نيز راه يافته، براي تداوم موفقيت‌هايش به دنبال پيروزي در ورزشگاه آزادي است.

 

قلعه‌نويي اعلام كرده كه جام حذفي را هم جدي مي‌گيرد و نمي‌خواهد به سادگي از دومين جام فصل بگذرد. آنها با روحيه خوبي گام به ميدان مي‌گذارند و به پشتوانه برد پرگل در ديدار ليگ برتر و موفقيت‌هاي اخير رو در روي پرسپوليس قرار مي‌گيرند.

 

اين بازي ساعت 19:45 فردا در ورزشگاه آزادي آغاز خواهد شد. برنده اين مسابقه پنجشنبه هفته جاري به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)