مرجع خبری پرسپولیس : شصت و هفتمين ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال كه به شهرآورد پايتخت معروف است، در حالي جمعه دهم مهرماه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد كه سه روز مانده به روز مسابقه، سرخپوشان تهراني در استثنايي ترين شرايط تيمي بسر مي‌برند.

 شرايط در اردوگاه سرخ به گونه‌اي است كه چنانچه وضع در روزهاي آينده نيز بر همين منوال ادامه داشته باشد، ممكن است براي نخستين بار سرخپوشان تهراني براي اين بازي مهم كه به گفته برخي از بازيكنان تيم، پيروزي در آن حتي مهمتر از قهرماني در ليگ است، بدون سرمربي وارد زمين مسابقه شوند.

پرسپوليسي‌ها امروز در شرايطي براي مصاف با رقيب ديرينه خود مهيا مي شوند كه از بازيكنان گرفته تا كادر فني و مديريت عالي باشگاه دغدغه بركناري و تغيير دارند و مسائل حاشيه‌اي ريز و درشت مجالي براي تمركز بر اين بازي براي آنان باقي نگذاشته است.

بازيكنان اين تيم در مصاحبه‌هاي خود به نبود رفاقت در بين يكديگر اعتراف مي كنند و بزرگترهاي خود را براي حل مشكل راهي ديدار با مقامات عالي ورزش كشور مي‌نمايند.

كادر فني و در راس آن سرمربي تيم كه بعد از اولين شكست بركنار شد و پس از چند ساعت دوباره ابقا شد، از اين وضع به شدت عصباني است و برغم اينكه از او خواسته شده به كارش در تيم ادامه دهد در سه روز گذشته بر سر تمرينات تيم حاضر نشده و اين بار خودش اعلام كرده كه ديگر حاضر به همكاري با باشگاه نيست.

به طور طبيعي و با ادامه اين وضعيت، حسين عبدي بايد وظيفه هدايت بازيكنان در ديدار مقابل استقلال را برعهده داشته باشد مگر اينكه تا روز بازي اتفاق جديدي رخ دهد.

اما در حوزه مديريت باشگاه نيز اخبار متفاوتي در روزهاي اخير شنيده شده و تغيير قريب الوقوع مديرعامل باشگاه دور از انتظار نيست و تنها دليل تاخير در اين اقدام همانا شهرآوردحساس پايتخت است.

با اعلام خبر قطعي بودن انجام تغييرات در هيات مديره باشگاه از سوي رييس سازمان تربيت بدني،از افراد مختلفي به عنوان عضو جديد هيات مديره و بدنبال آن مديرعامل باشگاه نام برده شده است.

براي تكميل كادر هيات مديره باشگاه پرسپوليس كه با استعفاي محمد آخوندي، در حال حاضر فقط، مجيد فرخزادي و محمد حسين نژاد فلاح را در خود مي‌بيند، از افرادي همچون علي پروين، حبيب كاشاني، محمد دادكان ، محمد كوثري و پرويز سروري و حسين هدايتي نام برده شده است كه بايد منتظر ماند و ديد كه رييس سازمان تربيت بدني در نهايت تركيب جديد را چگونه اعلام خواهد كرد.

براي نشستن بر روي صندلي مدير عاملي باشگاه نيز از افراد مختلفي نام برده مي‌شود كه با توجه به انتصاب حبيب كاشاني مديرعامل سابق باشگاه به عنوان مشاور عالي رييس سازمان تربيت بدني، مي‌توان به مجيد فرخزادي، محمد غمخوار، علي پروين در نهايت محمد دادكان اشاره كرد.

شنيده‌ها حاكي از اين است كه در آخرين رايزني‌ها و جلسات انجام شده، شانس دادكان و فرخزادي براي معرفي به عنوان مديرعامل تام الاختيار پرسپوليس بيشتر از ساير گزينه‌ها است و به احتمال زياد پيشكسوت پرسپوليس و رييس سابق فدراسيون فوتبال كه مدتها است استراحت را به مديريت در عرصه فوتبال ترجيح داده، پس از بازي روز جمعه مديريت باشگاه را برعهده خواهند گرفت.

هواداران پرسپوليس سه روز پرالتهاب را در پيش دارند كه هم تصميمات مهمي براي اين باشگاه مردمي و طرفدار اتخاذ خواهد شد و هم شصت و هفتمين شهرآورد پايتخت در پيش است كه هيچ چيز جز يك پيروزي دلنشين و قاطع آنها را راضي نخواهد كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)