پرسپولیس نیوز : اعضای تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه کادر فنی از ساعت 11 امروز با حضور در محوطه هتل، تمرین سبکی انجام دادند.

 سرخپوشان پایتخت که دیروز در میان استقبال هواداران پرسپولیس وارد تبریز شدند ساعت 9:30 صبح امروز یکشنبه برای صرف صبحانه در رستوران هتل حضور پیدا کردند.

بر اساس این گزارش، بازیکنان پرسپولیس از ساعت 11 هم برای نرمش و کشش در محوطه هتل حضور پیدا کردند.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس اینکه عضو هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز به تبریز پرواز کرده و در اردوی سرخپوشان حضور پیدا کردند. علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی، امروز به اتفاق حسین هدایتی تهران را به قصد تبریز ترک کردند و ساعتی بعد در جمع سرخپوشان حضور یافتند.

با توجه به اهمیت بازی امروز در تبریز، سرپرست باشگاه پرسپولیس و عضو هیأت مدیره تصمیم گرفتند برای این دیدار در کنار سرخپوشان باشند.

 

سرمربی پرسپولیس آخرین جلسه را با دستیاران و آنالیزورهای خود برگزار کرد.

بازیکنان تیم پرسپولیس امروز از ساعت 9:30 برای صرف صبحانه به رستوران هتل پارس رفتند. بعد از خوردن صبحانه و استراحت 15 دقیقه ای به پارک مجاور هتل رفته و در آنجا به تمرین سبک و عرق گیری پرداختند.

این در حالی بود که تعدادی از هواداران که از شهرهای مختلف برای تماشای این مسابقه آمده بودند در محوطه این پارک حضور داشتند و با دیدن بازیکنان پرسپولیس به سمت آنها رفته و عکس یادگاری گرفتند.

هوادارانی که از شهرهای مختلف برای تماشای این دیدار آمده بودند در اتوبان شهید کسرایی خودروهای خود را پارک کرده و به استراحت پرداختند. این اتوبان نزدیک ترین مسیر به ورزشگاه یادگار امام تبریز است.

*برانکو امروز چند دقیقه ای با دستیاران و آنالیزور خود به صحبت پرداخت و نکاتی را با آنها بازگو کرد.

*تعدادی از توریست های کشورهای خارجی که در هتل پارس حضور داشتند از مسئولین هتل درباره بازیکنان پرسپولیس سوال می کردند و بعد از آنکه متوجه شدند آنها فوتبالیست هستند، با پرسپولیسی ها عکس یادگاری گرفتند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر در تبریز از ساعت 18 و در ورزشگاه یادگار امام (ره) میهمان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود و با وجود انجام بازی خارج از تهران پیش بینی می‌شود تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس از تبریز و شهرها و استان‌های اطراف از این دیدار دیدن کنند. ضمن آنکه نزدیک به هزار نفر از هواداران پرسپولیس هم از تهران برای تماشای این بازی راهی تبریز شدند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)