مرجع خبری پرسپولیس : گزارشی کوتاه از سه بازیکن پرسپولیس قبل از تمدید و همچنین آخرین وضعیت کاندیداهای حضور در پرسپولیس:

 

خليلي در تركيه

محسن خليلي مهاجم گلزن پرسپوليس صبح امروز به تركيه رفت. خليلي كه فصل راضي‌كننده‌اي را پشت سر نگذاشته در انتظار تمديد قرارداد با قرمزهاست.

شکوری و پروین در لیست کمالوند

“ابراهیم شکوری” و “محمد پروین” در لیست خرید فراز کمالوند برای پیوستن به تراکتورسازی هستند.

ابراهیم شکوری و محمد پروین 2 بازیکن پرسپولیس هستند که برای فصل آینده در لیست خرید تراکتورسازی قرار دارند و فراز کمالوند خواهان جذب این 2 بازیکن است، حتی تراکتورسازی به ابراهیم شکوری پیشنهاداتی ارائه داده و مسئولین این تیم قصد دارند مذاکراتشان را با محمد پروین تا چند روز آینده آغاز کنند.

 

 

 

 

سپاهان در پي حفظ سيدجلال

محمدرضا ساكت مديرباشگاه سپاهان از علاقه اين باشگاه به حفظ جلال حسيني مهاجم اين باشگاه گفت. گفته مي‌شود حسيني به پرسپوليس خواهد پيوست

عقيلي در انتظار تماس سپاهان

هادي عقيلي مدافع سپاهان در گفت‌وگو كوتاهي گفت:«هنوز پيشنهادي رسمي براي تمديد قرارداد از سپاهان دريافت نكرده است.»او گفت:«يكبار حرف زديم و ديگر صحبت خاصي مطرح نشد.»عقيلي در پاسخ با اين سوال آيا حقيقت دارد كه قلعه‌نويي علاقه‌اي به ادامه همكاري با وي ندارد؟ :«من خبر ندارم از خود ايشان بپرسيد.»

 

* یک خبر بامزه‌تر…یک هافبک طراح سابقا خوب حالا در سی و یکی، 2 سالگی کمی مشکل پیدا کردن تیم دارد. کسی که چند فصل است مدیر برنامه‌های مختلف و باشگاههای مختلف را به طریق مختلف پیچانده‌ و بارها از امضا کردن قرارداد سرباز زده. حالا دارد از طریق این و آن برای مدیر برنامه‌های سابق وباشگاههای ناراضی پیغام دوستی می‌فرستد! من حاضرم با شما قرارداد ببندم. شما چطور؟

* بازار نقل و انتقالات بازار شایعات و خبرها هست. بازار توافقات و پورسانتها و مذاکره‌ها و کارهای بامزه دیگر. کاش می‌شد هرچه می‌دانستیم می‌نوشتیم.

مثلا داستان آن هافبکی که با یک تیم پولدار قرارداد داخلی بست و پولش را هم گرفت و تشریف برد جزیره کیش و بعد زنگ زد به تیمی که دنبالش بود و التماس کرد که جذبش کنند! قصه مسخره‌ای است درست می‌گویم؟


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)