اکنون سوال اصلی هواداران دو تیم این است که مسی و رونالدو چه زمانی به میادین باز خواهند گشت.

 

بارسا و رئال بدون ستاره های بزرگ شان، لیونل مسی و کریس رونالدو، روزهای متفاوتی را تجربه کردند.

در حالی که بارسا در دو دیدار اخیر مقابل آژاکس و بیلبائو شکست خورد، رئال توانست گالاتاسرای و وایادولید را مغلوب کند. اکنون فاصله دو تیم در لالیگا به سه امتیاز کاهش پیدا کرده و این می تواند جذابیت در صدر جدول را افزایش دهد.

اما اکنون سوال اصلی هواداران دو تیم این است که مسی و رونالدو چه زمانی به میادین باز خواهند گشت.

به نظر می رسد در این موضوع هم شانس با رئالی هاست. رونالدو که از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده بود، به طور کامل بهبود پیدا کرده و می تواند تیمش را در دیدار شنبه شب در کوپا دل ری مقابل تیم دسته سومی المپیک د خاتیکا همراهی کند.

اما هواداران بارسا برای دیدن دوباره مسی در زمین باید صبور تر باشند. ستاره آرژانتینی که او هم از ناحیه همسترینگ آسیب دیده، برای ادامه درمانش به آرژانتین سفر کرده، هنوز برای رسیدن به شرایط بازی، باید ریکاوری بیشتری انجام بدهد.

تخمین های اولیه حاکی از این بود که او باید برای 8-6 هفته از میادین دور باشد و در حال حاضر مسی تنها نیمی از این مدت را سپری کرده است. آخرین معایناتی که دکتر پرونا، پزشک و الویو پائولوروسو، فیزیو تراپ باشگاه انجام دادند، نشان داده که ریکاوری مسی کاملا طبق برنامه پیش می رود.

تونی فریکسا، سخنگوی باشگاه بارسلونا، هم به تازگی به خبرنگاران گفت:" ریکاوری مسی به نحو رضایت بخشی پیش می رود و او به زودی به بهبودی کامل می رسد. دنیای فوتبال منتظر بازگشت مسی است و ما از فوتبال او لذت خواهیم برد."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)