مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در چند خط، به روایت مرجع خبری…

 

رضایت دایی از محمد پروین

علی دایی از آخرین وضعیت محمد پروین ابراز رضایت کرد. محمد پروین در تمرینات اخیر پرسپولیس بسیار خوب و با انگیزه کار می کند. پروین در دیدار دوستانه مقابل دانشجویان، علاوه بر گلزنی در ارسال ها موفق بود تا جایی که بازی خوب پروین باعث رضایت دایی شد. او بعد از پایان بازی از عملکرد پروین ابراز رضایت کرد. دایی به پروین گفته اگر همینطور خوب و با انگیزه کار کند، یکی از گزینه های کادرفنی در بازی های آینده است.

 

فیلم 2 بازی آخر شهرداری رسید

فیلم دو بازی آخر شهرداری تبریز در اختیار مسئولان تیم قرار گرفت. شهرداری تبریز در دو بازی اخیر خود مقابل پیکان و سپاهان به میدان رفت که نتیجه هر دو مسابقه را به حریفانش واگذار کرد.

 

 

 اما از آنجایی که شهرداری این هفته حریف پرسپولیس است، کادرفنی کار بررسی نقاط ضعف و قدرت حریف را آغاز کرده است. در همین خصوص فیلم دو بازی اخیر شهرداری در اختیار آنالیزورهای پرسپولیس قرار گرفته تا پس از آنالیز بازی های این تیم، تیم را با شناخت کامل راهی میدان کنند.

 

تست چربی به بعد از هفته نهم موکول شد

روز دوشنبه قرار بود از بازیکنان پرسپولیس در سالن سنجش آمادگی المپیک تست چربی گرفته شود که بنا به دلایلی این کار انجام نشد. مولایی، مسئول تست گیری از بازیکنان در این خصوص اینطور توضیح داد: تست چربی به منظور بررسی افت یا افزایش درصدی وزن بازیکنان بود. سرخپوشان با مقایسه تستی که اول فصل از آنها به عمل آمد با نتیجه تستی که قرار بود این هفته از آنها گرفته شود و با اتفاقی که پیش آمد منتفی شد، از وضعیت خود آگاه می شدند. با توجه به تعطیلات 20 روزه بعد از بازی با شهرداری قرار است تست چربی به همراه برخی موارد دیگر پس از این مسابقه انجام شود.

 

نورمحمدی مالیاتش را تسویه می کند

 

علیرضا نورمحمدی در صدد است هر چه زودتر مالیاتش را تسویه کند تا خیالش از این بابت راحت شود. علیرضا نورمحمدی یکی از بازیکنانی است که تاکنون موفق به پرداخت مالیاتش نشده. نورمحمدی پیش از این گفته بود که در انتظار دریافت مطالباتش از راه آهن است تا مالیاتش را تسویه کند اما با توجه به اینکه راه آهنی مدام برای این بازیکن امروز و فردا می کنند، نورمحمدی تصمیم گرفته طی روزهای آینده مالیاتش را تسویه کند و دل به وعده و وعیدهای راه آهنی ها خوش نکند.

 

نوجوانان پرسپولیس در هیئت فوتبال

بازیکنان تیم نوجوانان و نونهالان پرسپولیس برای ثبت قراردادهای خود در هیات فوتبال استان تهران حاضر خواهند شد. نوجوانان و نونهالان پرسپولیس فردا به همراه سرپرست‌های تیم خود به هیات فوتبال خواهند رفت تا ثبت نهایی قراردادها انجام شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)