مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس امروز با دو دروازه‏بان قرارداد امضا کرد اما هواداران این تیم همچنان منتظ معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند…

–    حسين نائيجي دروازه‌بان سابق تيم‌هاي نوجوانان و جوانان ملي كه سابقه يك فصل حضور در تيم اميد استقلال را دارد، به‌عنوان گلر سوم به پرسپوليس اضافه شد.

–    ميثاق معمارزاده دروازه‌بان سرخپوشان امروز (يکشنبه) با حضور در دفتر مديرعامل و مذاکره نهايي قرارداد خود را براي دو فصل ديگر تمديد کرد.

–    مهدي كريم و فريد محمد غضبان دو بازیکن عراقی تا انتهاي هفته جاري به ايران بيايند و در تمرينات پرسپوليس شركت كنند.

–    میلاد نوری، هافبك تيم فوتبال استقلال تهران با قرارداد قرضي يك ساله به ابومسلم مشهد پيوست.

–    برخلاف شايعات هنوز هيچ بازيكن خارجي در تمرينات تيم فوتبال استقلال حضور پيدا نكرده است.

–    محسن خلیلی، مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اصرار دارم قبل از عقد قرارداد با پرسپوليس از من تست پزشكي گرفته شود. پیش از این بعضی از رسانه‏ها از توافق محسن خلیلی با مسئولان باشگاه استیل آذین خبر داده بودند.

–    مسعود غلامعلي زاد دروازه بان فصل گذشته ملوان و مجتبي سرآسيابي مدافع تيم پيكان قزوين در تمرينات تيم ابومسلم حاضر شده اند و با اين تيم به توافق رسيده اند.

–    تياگو فراگو و وسلي برازيليا دو بازيكن برزيلي كه گزينه اصلي حضور در اين تيم هستند پس از اينكه صبح امروز به ايران آمدند بعدازظهر با عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس ديدار كردند.اين دو بازيكن با انصاري‌فرد به توافقات اوليه رسيدند.

–    ميثم بائو و اكبر صغيري، بازيكن فصل گذشته پتروشيمي تبريز بعدازظهر امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت 2 سال با باشگاه پرسپوليس ثبت كردند.

–    واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اعلام کرد بعد از اردوی ترکیه با مجتبی جباری مذاکره خواهند کرد. مدیرعامل استیل آذین نیز از علاقه این باشگاه برای جذب جباری خبر داده است.

–    با مخالفت سازمان تربیت بدنی حضور رایزبرگن مربی هلندی در راس کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس منتفی شد تا سرخپوشان همچنان در بلاتکلیفی بسر ببرند.

–    محمدرضا طهماسبي كاپيتان اين تيم، ميثم رضاپور، ايمان رزاقي‌راد و عليرضا عباسفرد چهار بازيكني هستند كه بعد از حضور در باشگاه و توافق نهايي با مدير باشگاه به سمت هيات‌فوتبال رفته و قرارداد خود را با تيم پيكان تمديد كردند.

–    مديران باشگاه استقلال تهران به اين نتيجه رسيده اند كه رينالدو هافبك پرويي را در فهرست فروش بگذارند.

–    میثم منیعی هافبک فصل گذشته استقلال که با مس کرمان به توافق رسیده بود، تصمیم گرفت قید حضور در این تیم را بزند و به استیل آذین بپیوندد.

–    عادل کلاه کج بازيکن خوزستاني صباي قم در مذاکره با مديران پرسپوليس براي پيوستن به اين تيم چراغ سبز نشان داد ولي مسئولان صباي قم مخالف جدايي او هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)