پربودن لیست بزرگسالان پرسپولیس باعث شده تا شاهد گمانه زنی های زیادی از سوی رسانه ها درباره لیست خروجی های این تیم باشیم.

برخی ها از جدایی موقت مصدومان تیم یعنی پورعلی گنجی و سلمانی گفته و عده ای هم خبر از خروج بازیکنان مشمول به خدمت پرسپولیس سخن می گویند که هیچکدام از اینها تا این لحظه هنوز قطعی نشده است. پرسپولیس در حال حاضر در فهرست بزرگسال خود ۱۹ بازیکن دارد و برای اینکه بتواند بازیکنی را به تیمش اضافه کند باید لیستش را خالی کند.

یحیی گل‌محمدی قبل از ترک پرسپولیس لیست خرید زمستانی خود را در اختیار باشگاه قرار داد و مدیران پرسپولیس هم این روزها طبق همان فهرستی که در اختیار دارند مشغول مذاکره با نفرات مورد نظر هستند تا در پست هایی که نیاز به تقویت دارد یارگیری کنند. به همین منظور، مذاکراتی با دو بازیکن سرشناس لیگ برتری صورت گرفته است و احتمال نهایی شدن توافقات نقل و انتقالاتی وجود دارد.

عمری در دوراهی تهران و انزلی!

البته احتمال جدایی محمد عمری کم نیست. او می گوید یا قراردادم را زیاد کنید، یا به ملوان بروم، چون فصل بعد بازیکنان زیادی سرباز می شوند و معلوم نیست بتوانم سرباز شوم. عمری هنوز با سرخ ها خداحافظی نکرده و تا اسفند سرباز نمی شود. باشگاه به وی گفته سرمربی جدید باید درباره ماندن یا رفتن اش نظر دهد. طبق قوانین جدید هم عمری منعی برای همراهی تیم تا آخر فصل ندارد.

باشگاه از اینکه ملوان پیشنهاد مالی برای یک سرباز داده شاکی است و آن را به نوعی رسانه ای کرده. گفته می شود پیشنهاد ملوان 9 میلیارد برای یک فصل و نیم است. عمری امروز به دیدار رضا درویش رفت ولی حاضر به مصاحبه نشد. او که یکبار قراردادش افزایش یافته خواهان دو برابر شدن مبلغ قراردادش شده اما درویش اعلام کرده یک بار قراردادش را زیاده کرده و از نظر قانونی امکان افزایش دوباره ندارد. با این وجود احتمال اینکه جدایی عمری تا شب قطعی شود وجود دارد.

جدایی احتمالی عمری یعنی خروج یکی از بازیکنان بزرگسال. مرتضی پورعلی گنجی هم احتمال زیاد در لیست خروجی خواهد بود. همچنین احتمالا باوجود تلاش باشگاه و نماینده سرلک، این بازیکن هم شاید سرباز شود تا لیست بزرگسالان پرسپولیس ۱۶ نفره شود.

خارجی های سرشناس در تور سرخ ها

مذاکرات باشگاه برای جذب خدابنده لو و عبدالکریم حسن در دستور کار است و باشگاه امیدوار به جذب آنها است. این دو بازیکن در لیست یحیی بودند. باشگاه پرسپولیس از جذب عبدالکریم حسن منصرف نشده و مذاکرات با مدیر برنامه‌ این بازیکن ادامه دارد.

درباره بشار هم بعد از معرفی سرمربی جدید تصمیم گیری می شود. شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با بهروز دژبد ایجنت رسمی بشار رسن پیرامون این انتقال انجام داده اما با توجه به اینکه بشار تحت قرارداد تیم قطری است و از طرفی تمرکز این بازیکن روی تیم ملی عراق است بنابراین هرگونه تصمیم گیری و مذاکره به بعد از بازی های جام ملت های آسیا موکول شده است. جذب مهاجم خارجی هم در دستور کار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)