گزینه سرمربیگری تیم پرسپولیس درباره طلب خود از این باشگاه با محمد رویانیان گفت و گو کرد.

به گزارش اوج؛ در نشست صبح روز دوشنبه علی دایی با رویانیان که برای همکاری طرفین در فصل 93_92 برگزار شد،سرمربی فصل گذشته راه آهن خواهان دریافت طلب خود از باشگاه پرسپولیس شد.

در این جلسه دایی درباره چگونگی دریافت مبلغ 350 میلیون طلب خود از پرسپولیس صحبت کرد.

بر این اساس،باشگاه پرسپولیس به دایی قول داد که این رقم طی دو ماه به وی پرداخت خواهد شد اما دایی این مساله را قبول نکرد و خواهان دریافت طلبش به صورت نقدی شد.

این مساله و عدم تفاهم باعث شد که دایی برخلاف اخباری که در سطح جامعه جریان دارد،کمی از پرسپولیس دورتر شود.

در همین حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا از طریق نماینده دایی،به شرایط مدنظر او نزدیک و نزدیک تر شود؛اتفاقی که به نظر دشوار می آید.

از سوی دیگر،برخلاف آنچه گفته می شود که دایی برای استراحت به دبی رفته است وی روز یکشنبه به آمریکا سفر کرد و به نظر نمی رسد حداقل تا پایان هفته به ایران مراجعت کند.

با این وجود، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با کنار رفتن منصور ابراهیم زاده از دور رقابت،نبرد جدی میان حامیان محمد مایلی کهن و علی دایی خواهد بود و اگر شرایط در این جلسه به سمت انتخاب دایی پیش برود،باشگاه پرسپولیس ناگزیر به تعدیل خواسته های خود و کنار آمدن با نظرات علی دایی است؛نکته ای که با توجه به روحیات مدیرعامل پرسپولیس و همچنین ابراز مخالفت رسمی باشگاه راه آهن با جدایی شهریار، در دل خود موید شانس بالاتر محمد مایلی کهن در شرایط فعلی برای سرمربیگری پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)