رفع مصدوميت باقري
مرجع خبری پرسپولیس :
فريد زرينه پزشک پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس عنوان کرد: خوشبختانه کريم باقري با رفع مصدوميت براي ديدار روز دوشنبه مقابل تراکتور سازي مشکلي ندارد و به بدنسازي مي پردازد. وي درباره ميثاق معمار زاده گفت: مصدوميت معمار زاده هيچ ربطي به رباط ندارد. او دچار خونريزي از ناحيه عضله شده است و به احتمال فراوان براي ديدار مقابل تراکتور سازي مشکلي ندارد. زرينه درباره وضعيت آرفي تاکيد کرد: اشپيتيم آرفي دچار سرماخوردگي شديد شده و به احتمال فراوان با توجه به اينکه از لحاظ بدني دچار ضعف شديدي شده بعيد است به بازي مقابل تراکتورسازي برسد.

قطبي: درهاي تيم ملي به روي همه باز است
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: درهاي تيم ملي به روي تمام بازيکنان شايسته باز است. افشين قطبي در حاشيه ديدار پرسپوليس و سايپا اظهار داشت: در بازي هاي مختلف در ورزشگاه ها حاضر مي شوم و در اين خصوص به اهدافم رسيدم. در بازي پرسپوليس و سايپا هم تا حدود زيادي به اهداف خود رسيدم. وي همچنين در رابطه با انتقاد از بازي هاي تدارکاتي تيم ملي تصريح کرد: ايسلند تيمي اروپايي است. تيم ملي بوسني هم يک تيم اروپايي است و نمي توان گفت که تيم ساده اي است.

فوت تماشاگر سپاهان در بازگشت از ورزشگاه
جوان 17 ساله اي که تماشاگر تيم سپاهان بود پس از پايان مسابقات سپاهان و استيل آذين بعد از بازگشت از ورزشگاه با موتورسيکلت شخصي خود در اتوبان فولادشهر با يک تريلي تصادف کرد و درگذشت. اين جوان 17 ساله در جا فوت کرد اما همراه وي يک جوان ديگر نيز بود که دچار جراحت شديدي شده است و اکنون در کما به سر مي برد. مسؤولان سپاهان معتقدند ورزشگاه نقش جهان بايد هر چه زودتر آماده شود تا از تکرار چنين حوادثي جلوگيري شود.

ساعت بازي ايران و اردن تغيير کرد
افشين قطبي به منظور حضور بيشتر تماشاگران در بازي ايران و اردن از فدراسيون فوتبال خواست تا با انجام رايزني، مقامات کنفدراسيون فوتبال آسيا و فدراسيون فوتبال اردن را مجاب به تغيير ساعت بازي ايران و اردن از ساعت 15 به 18 کند که پس از اين درخواست فدراسيون فوتبال توانست نظر موافق AFC و فدراسيون فوتبال اردن را جلب کند تا بازي بيست و سوم آبان در ساعت 18 و زيرنور ورزشگاه آزادي برگزار شود. در همين راستا بازي ايران و ايسلند هم از ساعت 15 به ساعت 18 تغيير داده شد.

جام جهاني نوجوانان؛ گزارش سايت فيفا از شاگردان علي دوستي
در شرايطي که رقابت هاي جام جهاني نوجوانان از امروز در نيجريه آغاز مي شود و بازي هاي گروه سوم با حضور تيم هاي ايران، کلمبيا، گامبيا و هلند از روز دوم مسابقات شروع مي شود، سايت فيفا در گزارشي با عنوان ” جدال قهرمانان در کالابار ” به وضعيت تيم هاي گروه C پرداخته است.
در بخشي از اين گزارش آمده است: گروه سوم رقابت هاي جام جهاني زير 17 سال از تيم هاي قاره هاي مختلف تشکيل شده است. دو قهرمان قاره به همراه تيم سوم اروپا در اين گروه حضور دارند. ايران از غرب آسيا به نيجريه آمده، با شش گلي که کاوه رضايي براي تيم نوجوان ايران به ثمر رساند موجب قهرماني اين تيم در مسابقات سال قبل شد. گامبيا هم شرايط مشابهي دارد و اين تيم دومين قهرماني را در آفريقا به دست آورد. هلند هم با مقام سومي در اروپا پا به مسابقات جام جهاني گذاشت و کلمبيا هم با کسب مقام چهارمي در مسابقات آمريکاي جنوبي به نيجريه آمد، هرچند که ادوين کاردونا ستاره اين تيم نتوانست به دليل مصدوميت به اين کشور سفر کند.
* برنامه ديدارهاي ايران:
ايران- کلمبيا، کالابار، سوم آبان، ساعت 16
ايران- گامبيا، کالابار، ششم آبان، ساعت 19
هلند-ايران، انوگو، نهم آبان ، ساعت 16
* نخستين اظهار نظر
راميرو ويانارا سرمربي تيم ملي کلمبيا نخستين کسي است که درباره گروه سوم اظهار نظر مي کند: ” ما در گروهي قرار گرفته ايم که نمي توان با صراحت در مورد مدعيان صحبت کرد. هلند از بازيکنان با مهارتي تشکيل شده که به خوبي هم سازماندهي شده اند. گامبيا هم تيم قدرتمندي است اما درباره ايران همچنان در حال مطالعه هستيم اما مي دانيم که ايران تکيه زيادي روي کاوه رضايي دارد. رضايي بازيکن کليدي ايران است. “

عماد رضا و کريمي در رده سوم گلزنان تاريخ ليگ قهرمانان
بر اساس اعلام سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، دو بازيکن سابق و فعلي تيم سپاهان در رده سوم گلزنان تاريخ ليگ قهرمانان آسيا قرار دارند.
اين دو بازيکن طي ادوار گذشته ليگ قهرمانان آسيا موفق به ثمر رساندن 11 گل شده اند.
محمود کريمي همه گلهاي خود را با تيم سپاهان به ثمر رسانده است و بهترين گلزن ايراني در اين مسابقات است، اما عماد رضا 6 گل براي سپاهان و پنج گل نيز براي الغرافه قطر به ثمر رسانده است.

محرمي در مشهد: مي خواهم همه چيز را از نو بسازم
سلام، سلام خدمت جامعه فوتبال، مردم عزيز و همه آنهايي که مجتبي محرمي را به نوعي مي شناسند. سلام به همه آنهايي که دست به دست هم دادند تا پسر بازيگوش خيابان استخر سر از شاهين، پرسپوليس، تيم ملي و شايد هم قلب عده اي از مردم ايران درآورد.
راستش وقتي جمعه شب از بيمارستان مرخص شدم، به اتفاق چند نفر از دوستان و همبازيانم به مشهد مقدس رفتم و يک دل سير در حرم مولايم امام رضا(ع) گريستم. به خاطر بازگشتن به زندگي و نعمتهايي که خداوند به من داده تا محتاج کسي نباشم، از خداي خودم سپاسگزاري کردم.
حقيقتش را بخواهيد يکي از همبازيان قديمي که به اتفاق او به مشهد رفته بودم، بعد از اينکه از حرم آمديم بيرون، رو به من گفت: مجتبي، چند خط براي مردم بنويس و حرف دلت را بزن. حالا هم مي خواهم اينها را بگويم که گذشته هاي من هر چه بوده، گذشته و حالا من به فردا فکر مي کنم. دوران قهرماني مثل برق و باد گذشت. يک روز قهرمان آسيا شديم و در عرش سير مي کرديم و يک روز هم … بعد از دوران قهرماني، اما داستان من مجتبي محرمي حکايت مثنوي هفتاد من کاغذ است. خودم بهتر مي دانم چه بر من گذشت و ديگران نيز با قهرمان شکست خورده چه کردند. اتفاقاً اينکه عده اي با يک قهرمان شکست خورده چه رفتاري داشتند را هرگز از ياد نمي برم و فقط مي توانم در يک کلام بگويم؛ با معرفتها، اين رسمش نبود!
خلاصه کنم، حرف بسيار است و درد دلهاي من تمام نشدني. با حرف زدن و نامه نوشتن نيز نمي تواني حقت را از اين فوتبال و اين روزگار بي رحم بگيري. به اميد آن روز که بتوانم مثل دوران بازيگري، در دنياي مربيگري نيز حرفي براي گفتن داشته باشم.
خاک پاي مردم ايران- مجتبي محرمي

زندي به آلمان رفت
فريدون زندي هافبک استيل آذين که چند هفته اي است به بهانه مصدوميت حتي در ليست 18 نفره اين تيم هم حضور ندارد، به آلمان بازگشت. اگرچه به گفته مسوولان اين تيم، او تا يکي دو روز آينده به تهران بازخواهد گشت اما با توجه به اينکه وي قصد جدايي از استيل آذين در نيم فصل را دارد شايد در آلمان ماندني شود. اين بازيکن يکي، دو پيشنهاد از تيم هاي ليگ برتري داشته که در حال بررسي آنهاست و در سفري که به آلمان داشته صحبت هايي با يکي از تيم هاي ليگ يک آلمان انجام داده است. همه چيز بعد از رفع مصدوميت اين بازيکن و بازگشتش به تهران مشخص خواهد شد.

امروز سرمربي ابومسلم مشخص مي شود
مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: نام سرمربي تيم شنبه اعلام مي شود. مهدي زمان افزود: در حال بررسي 5 گزينه براي سرمربيگري تيم فوتبال ابومسلم هستيم که فردا نفر نهايي قطعي مي شود. در ميان اين 5 گزينه يک مربي خارجي نيز وجود دارد. وي تاکيد کرد: مطمئن باشيد سرمربي انتخاب خواهد شد که مورد پسند مردم مشهد باشد.

واعظ آشتياني: نگران انتخاب مديرعامل جديد استقلال هستم
قائم مقام سازمان تربيت بدني گفت: فردي بايد به سمت مديرعامل استقلال انتخاب شود که سياست هاي رو به جلوي باشگاه را دنبال کند.
امير رضا واعظ آشتياني درباره نگراني هايش در زمينه انتخاب مديرعامل جديدي که بتواند سياست هاي باشگاه استقلال را ادامه دهد، اظهار داشت: اين نگراني من نيست، نگراني هيات مديره است و طبيعي است از آنجا که من نيز عضو هيات مديره هستم نگران اين وضع باشم که فردي بايد انتخاب شود که سياست هاي رو به جلوي استقلال را دنبال کند.
مديرعامل باشگاه استقلال درباره بحث واگذاري استقلال و پرسپوليس که قبل از انتخابات رياست جمهوري مطرح شده بود، گفت: فکر مي کنم در اين واگذاري بايد راهکارهاي کارشناسي روي اين قضيه انجام شود، اکنون تا جايي که مي دانم در تلاش هستند تا راهکارهايي را در جهت چگونگي واگذار کردن اين دو باشگاه پيدا کنند که هم سهولت در کار مي شود و هم دقت.
واعظ آشتياني همچنين درباره ” لگيا ” اسپانسر لباس استقلال توضيح داد: با اسپانسر ايتاليايي مذاکرات انجام شده، فقط مشکلي در اين زمينه وجود دارد که اگر برطرف شود موضوع خاصي وجود ندارد، ضمن اينکه اسپانسرهاي ديگري نيز در اين زمينه اعلام آمادگي کرده اند.

ملوان و سپاسي، تيمهاي بدون باخت در خانه
با اولين شکست خانگي سپاهان در هفته سيزدهم ليگ برتر، تعداد تيمهاي بدون باخت خانگي در ليگ برتر به 2 تيم کاهش يافت. ملوان انزلي و سپاسي شيراز تنها تيمهاي بدون باخت در بازيهاي خانگي هستند. ملوان از 7 بازي خانگي 4 برد و 3 تساوي بدست آورده است و آخرين بازي خانگي خود را ديروز مقابل مس با پيروزي پشت سر گذاشت. سپاسي شيراز نيز در حافظيه 6 بازي انجام داده و 2 برد و 4 تساوي کسب کرده است. اين تيم امروز در هفتمين بازي خود ميزبان پاس همدان است.

استراحت کريمي تا بازي با پرسپوليس
علي کريمي در دقايق پاياني بازي با سپاهان پس از دريافت دومين کارت زرد از زمين بازي اخراج شد و حسين کعبي هم به دليل اينکه در بازي با تراکتورسازي علاوه بر دريافت يک کارت زرد، به طور مستقيم از زمين اخراج شد به دليل سه اخطاره شدن دو بازي را از دست داد و از حضور در بازي با ابومسلم محروم شد.استيل آذين پس از بازي روز 4 آبان با ابومسلم در روز 9 آبان ديدار حساسي را مقابل پرسپوليس برگزار خواهد کرد و خيال حميد استيلي از حالا بابت اينکه در آن بازي کعبي و کريمي را در حالي که به اندازه کافي استراحت داشته اند در اختيار خواهد داشت، راحت است.

استيلي: با فروش کريمي مخالفم
سرمربي استيل آذين تهران پس از کسب پيروزي برابر سپاهان اصفهان، از نتيجه به دست آمده ابراز خرسندي کرد. حميد استيلي در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر اين که چرا بازيکنانتان سعي در وقت کشي داشتند؟ افزود: ما بازيکنان را به انجام اين کار مجبور نکرده بوديم اما علي نظرمحمدي براي گرفتن سرعت بازي تيم سپاهان، خود را به زمين مي انداخت.استيلي هدف نخست خود را حفظ استيل آذين در ليگ برتر عنوان و پيرامون وضعيت کريمي اظهار کرد: با فروش کريمي مخالفم؛ چرا که وي ستون استيل آذين است. با اين وجود تابع تصميمات مديريت باشگاه هستم.

روي آنتن
شبکه سوم سيما درنظر دارد مسابقات زير را به صورت مستقيم پخش نمايد:
امروز:خيخون و رئال مادريد ساعت 30:21
فردا:ليورپول و منچستر يونايتد ساعت 30:17
بارسلونا و ساراگوسا ساعت 30:22

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)