مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…

 

حقيقي در اردوي ملي مي‌ماند

غلامرضا رضايي و هادي نوروزي دو بازيكن از 4 ملي‌پوش تيم پرسپوليس از حضور در اردوي تيم ملي محروم شدند. اين دو بازيكن كه از مصدوميت زانو رنج مي‌برند حضور در اردوي تيم ملي و طبعا بازي‌هاي غرب آسيا را از دست خواهند داد.

حقيقي ديگر ملي‌پوش پرسپوليس هم مصدوم است اما شنيده مي‌شود اين بازيكن در اردوي تيم ملي حضور خواهد داشت و مداواي پايش را زير نظر پزشكان تيم ملي ادامه مي‌دهد.

 

 

هادي نوروزي، غلامرضا رضايي و عليرضا حقيقي طي چند روز اخير مدام به كلينيك باشگاه رفته و فيزيوتراپي مي‌كنند. در اين بين وضعيت مصدوميت هادي نوروزي بهتر از غلامرضا رضايي است اما گفته مي‌شود شايد اين بازيكنان در اردوي كيش همراه پرسپوليس باشند. ديروز رضايي و نوروزي با مراجعه به اردوي تيم ملي زير نظر پزشك تيم ملي معاينه شدند ضمن اينكه پاسپورت‌هايشان را تحويل گرفتند.

 

ايرانگردي بازيكنان پرسپوليس 

بيشتر بازيكنان پرسپوليس از تعطيلي چهار روزه تمرين‌ها استفاده كرده و به مسافرت رفتند. در اين ميان گروهي به شهر زادگاه خود رفته و در كنار خانواده استراحت مي‌كنند و گروهي ديگر براي تمدد اعصاب راهي شهرهاي شمالي شده و دور از فوتبال اين چند روز را مي‌گذرانند. برادران شيري در شيراز، سپهر و اكبري در اصفهان، زارع در شيراز و حلافي در جنوب هستند. شيث رضايي و عليرضا نورمحمدي هم به شمال كشور سفر كرده‌اند و بقيه هم يا قصد سفر يكي دو روزه دارند يا در حال سفر هستند. مصدومان پرسپوليس هم به خاطر برنامه‌اي كه براي مداواي مصدوميت‌شان ريخته شده بايد در تهران بمانند و به فيزيوتراپي يا استخر و سونا بروند. نوروزي، رضايي، حقيقي و بادامكي چهار نفري هستند كه در تهران مانده‌اند. آرفي هم قصد داشت به آلمان برود اما در تهران ماندني شد.

 

فلاويو مي‌ماند، برزيلي‌هاي ديگري هم مي‌آيند

هنوز تكليف نهايي فلاويو بك جونيور هافبك- مهاجم برزيلي كه دو جلسه در تمرين پرسپوليس شركت كرده مشخص نشده اما قرار است مهاجمان برزيلي جديدي در اردوي كيش و در تمرين پرسپوليس تست شوند. پيش از اين زلتان هارسوني مهاجم اسلوونيايي بعد از شركت در تست رد شده بود اما فلاويوي برزيلي كه همچنان در هتل فردوسي تهران اسكان يافته همراه پرسپوليس به كيش مي‌رود تا بعد از شركت در تمرين‌هاي تيم، دايي نظر نهايي را درباره او بدهد.

 

تياگو در برزيل ازدواج مي‌كند

تياگو روز يكشنبه تهران را همراه خانواده‌اش كه مدتي كنار او بودند، ترك كرد. قرار است تياگو در كيش به پرسپوليس بپيوندد. همچنين گفته مي‌شود اين بازيكن برزيلي در طول اين مرخصي به يك امر مهم يعني مراسم ازدواج خود مي‌پردازد و قرار است در بازگشت به ايران همسر خود را نيز به كشور ما بياورد. البته از همين حالا پرسپوليسي‌ها اميدوارند تياگو به بهانه عروسي بي‌انضباطي نكند و به موقع بازگردد.

 

مشكلات حلافي حل مي‌شود

سعيد حلافي مهاجم جوان و خوزستاني پرسپوليس كه از تعطيلي تمرين‌هاي تيمش استفاده كرده و در كنار خانواده به‌سر مي‌برد، 35 ميليون تومان از راه‌آهن كه يك نيم‌فصل در آن حضور داشت طلبكار است اما محمدحسن انصاري‌فرد به حلافي قول داده تا اول مهر ماه طلب او را مي پردازد. از طرفي حبيب كاشاني به اين بازيكن جوان قول داده به زودي از طرف باشگاه يك آپارتمان براي او اجاره خواهند كرد تا مشكلش حل شود.

 

چه خبر از پايه‌هاي پرسپوليس

پايان رأفت سرمربي تيم جوانان پرسپوليس با مختاري مسوول تيم‌هاي پايه پرسپوليس ملاقات كرده و از او خواسته امكانات بيشتري در اختيار تيم وي قرار گيرد. رأفت تقاضا دارد تيم او به غير از انجام تمرين در ورزشگاه كشوري در زمين ديگري نيز تمرين كند تا در طول هفته تمرين‌هاي منظم و كافي داشته باشد.خبر ديگر از تيم‌هاي پايه پرسپوليس مربوط به نتايج تيم‌هاي نوجوانان و نونهالان است. نوجوانان پرسپوليس در ديداري دوستانه 2-4 به راه‌آهن باخته‌اند اما نونهالان سرخپوش يك-2 پيكان را شكست داده‌اند.

 

كانون هواداران شكايت نمي‌كند

روز گذشته شايعه شد كه كانون هواداران باشگاه پرسپوليس شكايتي جداگانه را تقديم كميته انضباطي خواهد كرد اما ظاهرا اين اتفاق رخ نخواهد داد. گفته مي‌شد به خاطر درگيري هواداران شهرداري با دو سه ليدر پرسپوليس روي سكوها، اين اعتراض به صورت مكتوب در اختيار كميته انضباطي قرار مي‌گيرد اما از آنجايي كه ليدرهاي پرسپوليس با هزينه شخصي و جدا از تيم به تبريز رفته‌اند چنين اتفاقي نمي‌اتد.

 

حيدريان سه شغله شد!

محمدرضا حيدريان كاپيتان و سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس يك پست ديگر هم گرفت تا حسابي سرش شلوغ باشد. روز گذشته حبيب كاشاني طي حكمي محمدرضا حيدريان را به‌عنوان مدير فني تيم‌هاي فوتسال پرسپوليس انتخاب كرد. ماموريت جديد حيدريان، پيشرفت جايگاه فني فوتسال پرسپوليس با تشكيل مدارس فوتسال، رسيدگي به امور تيم‌هاي پايه و كلاس‌هاي آموزش مربيگري فوتسال در باشگاه خواهد بود.

  

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)