اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : برای حضور کریمی در پرسپولیس به مذاکرات ادامه می دهیم

مرجع خبری پرسپولیس : انصاری فرد: تاپ مولر را برای قهرمانی به پرسپولیس آوردیم// سرمربی ایرانی برای پرسپولیس کارساز نبود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مذاکرات نهایی برای جذب سرمربی این تیم گفت: تاپ مولر از هم اکنون سرمربی ما محسوب می شود و وی را برای قهرمان کردن پرسپولیس جذب کردیم.

عباس انصاری فرد روز یکشنبه در گفت و گو یی خاطرنشان کرد: همه کارها برای جذب با تاپ مولر انجام شده و با نظر مهندس علی آبادی تصمیم نهایی را اتخاذ کردیم.
وی ادامه داد: گزینه اول و هدف اصلی ما از ابتدا هم جذب تاپ مولر برای هدایت تیم پرسپولیس بود و به همین جهت نیز برای انجام مذاکره با رییس سازمان هماهنگی های لازم صورت گرفت ضمن آنکه تاپ مولر قطعا می تواند به عنوان یک مربی حرفه ای پرسپولیس را در جهت قهرمانی سوق دهد.
وی افزود: با آمدن تاپ مولر به پرسپولیس تمرینات تیم هم به صورت جدی و فشرده به همراه تمام بازیکنان پیگیری خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عابدزاده همچنان به عنوان مربی و یکی از اعضای کادر فنی در تیم پرسپولیس به فعالیت خود ادامه خواهد داد و فصل آینده در کنار پرسپولیس است.
انصاری فرد درخصوص وجود شاکیان پرسپولیس عنوان کرد: برای رفع این مشکل در حال تسویه حساب با طلبکاران هستیم و کسانی هم که حقوق معوقه از باشگاه طلب داشته اند قطعا در روزهای آتی مطالبات شان را دریافت می کنند.
وی در رابطه با جذب بازیکن اضافه کرد:

 جذب بازیکن زیر نظر کمیته فنی و نظارت باشگاه صورت گرفته و بازیکنان که به تیم اضافه شده اند برای پرسپولیس مفید هستند.
رییس باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت کریمی اظهار داشت: برای تمدید قرارداد کریمی با وی صحبت کرده و خواهان تمدید قراردادش با باشگاه شدیم اما تصمیم نهایی با خود کریمی است و همچنان مذاکرات در این زمینه ادامه دارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)