مرجع خبری پرسپولیس : فينال جام حذفي هم بالاخره تمام شد و رسيديم به همان سه‌شنبه‌اي كه حبيب كاشاني براي ورود رسمي پرسپوليس به بازار نقل و انتقالات، وعده داده بود.


در روزهاي پيش از اين، كريم باقري در تمديد قرارداد هم پيشقدم سرخ‌ها شد و قرارداد يكساله جديدش را هر چند داخلي، امضا كرد. قراردادي كه جاي مبلغ در آن خالي مانده و قرار است براي تعيين رقم‌اش، دو طرف امروز پاي ميز مذاكره بنشينند.


شيث رضايي هم همين چند روز پيش بود كه پاي قرارداد دوساله باشگاه را امضا كرد و خبر تمديد قراردادش در اردوي يكشنبه شب پيش از فينال، به گوش پرسپوليسي ها رسيد. جالب اينكه شيث رضايي پيش از شروع ليگ نهم هم با پرسپوليس دوساله بسته بود.


حالا به گفته حاج حبيب قرار است بازيكناني كه علي دايي اسم‌شان را در ليست فصل بعد نوشته از امروز يك به يك بروند باشگاه، از شرايط‌شان براي تمديد قرارداد بگويند و شرايط باشگاه را بشنوند

 

. محمد نوري و ميلاد زنيدپور هم قرار است هر دو تا پيش از ظهر امروز در اتاق حبيب كاشاني با او به مذاكره بنشينند.


البته شايعه اين بوده كه حضور محمد نوري در باشگاه براي امضاي قرارداد داخلي است، نه شروع مذاكره! گزينه ديگر غلامرضا رضايي است كه قبلا صحبت‌هاي اوليه را با دايي انجام داده و امروز مي‌رود كه داخلي‌اش را امضا كند. خودش البته مي‌گويد كه رفتن‌اش براي نهايي كردن مذاكره‌هاست: «تنها پيشنهادهاي جدي‌ام از پرسپوليس و فولاد است كه با هر دو صحبت‌هاي اوليه را انجام داده‌ام و قرار است امروز مذاكره‌ام با پرسپوليس نهايي شود. البته هنوز براي جدايي از فولاد تصميم نگرفته‌ام اما اميدوارم بتوانم فصل آينده براي پرسپوليس بازي كنم.» البته اگر اصرارهاي اهوازي‌ها بگذارد، چرا كه مجيد جلالي خواسته كه باشگاه به هر قيمتي شده غلامرضا رضايي را براي فصل دهم ليگ در فولاد حفظ كند.


ايمان مبعلي هم اگرچه همه از آبي‌پوش شدنش خبر مي‌دهند اما خودش از تماس غيرمستقيم مسوولان پرسپوليس مي‌گويد و برنامه‌اش براي صحبت رودررو با علي دايي: «من با علي دايي مشكلي ندارم و به خاطر يك موضوع قديمي، فوتبالم را قرباني نمي‌كنم. اتفاقا مي‌خواهم رودررو با خود دايي صحبت كنم و ببينم درباره‌ام چه نظري دارد ولي خب هنوز تصميمي نگرفته‌ام.» جالب‌تر از همه اما داستان تمايل جواد كاظميان به بازگشت است.


او حتي كريم باقري را واسطه كرده و كاپيتان هم در اردوي يكشنبه شب درباره او با دايي صحبت كرد. دايي اما خيلي واضح به كريم گفت كه نيازي به جواد كاظميان ندارد و بهتر است كريم باقري هم با ورود به اين ماجرا خودش را خراب نكند. حالا ديگر كاظميان كوچك‌ترين شانسي براي تجربه حضور دوباره در پرسپوليس ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)