مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…

 

اولين روز كاري استيلي؛ شلوغ و پرترافيك

اولين روز رسمي كار حميد استيلي در پرسپوليس حسابي شلوغ بود. از آنجايي كه پرسپوليس نسبت به خيلي از تيم‌ها عقب افتاده استيلي ديروز صبح با شيث و محمد منصوري مذاكره كرد. سپس از كلينيك باشگاه ديدن كرد و بعد همراه بارسايي به ورزشگاه درفشي‌فر رفت تا محل تمرين‌هاي تيمش را از نزديك برانداز كند. استيلي بعد ازظهر هم چند قرار مذاكره با بازيكنان پرسپوليس فيكس كرده بود تا روز اول كاري‌اش حسابي شلوغ و پرترافيك باشد.

 

اردوي كيش، اواخر تيرماه

در جلسه حميد استيلي با كاشاني كه روز سه‌شنبه انجام شد طرفين درباره برنامه آماده‌سازي تيم صحبت كردند. طبق درخواست حميد استيلي پرسپوليس يك اردوي آماده‌سازي در كيش برگزار خواهد كرد كه اين اردو اواخر تيرماه برگزار مي‌شود. همچنين يك اردوي خارج هم در دستور كار است اما معلوم نيست اين اردو در آلمان يا اسپانيا برگزار شود.

 

كياني از دست استيلي پريد

مهدي كياني هافبك تدافعي و ملي‌پوش تراكتورسازي يكي از گزينه‌هاي مدنظر حميد استيلي براي حضور در پرسپوليس بود اما با تمديد قراردادش از دست استيلي پريد. حالا استيلي دنبال يك هافبك تدافعي ايده‌آل مي‌گردد اما به آن صورت در اين پست بازيكن شاخصي بدون تيم نمانده است.

 

ابوالقاسم‌‌پور OK شد، مذاكره با هنكه، كاشي‌نژاد نه

ايران ديروز بعد از OK نهايي ابوالقاسم‌پور به حميد استيلي اين بازيكن سابق پرسپوليس به باشگاه مراجعه كرد تا مذاكرات نهايي را با كاشاني انجام دهد. با حضور ابوالقاسم‌پور در كادر فني به نظر مي‌رسد ديگر بحث پيوستن كاشي‌نژاد به پرسپوليس منتفي شود.

همچنين مذاكرات استيلي و باشگاه پرسپوليس با مدير برنامه‌هاي ميشاييل هنكه آلماني هم ادامه دارد. همچنين سعيد عزيزيان كه ديروز در باشگاه پرسپوليس حاضر و به توافق نهايي رسيد طي امروز و فردا قراردادش را به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها ثبت مي‌كند.

 

امروز جلسه با بازيكنان، شنبه تمرين

ظاهرا حميد استيلي قصد دارد امروز جلسه‌اي دوستانه با بازيكنان پرسپوليس داشته باشد. اين جلسه احتمالا ساعت 11 امروز در محل باشگاه انجام مي‌شود و هر كدام از بازيكنان كه در تهران حضور داشته باشند در اين جلسه حاضر مي‌شوند.همچنين از آنجايي كه برخي بازيكنان پرسپوليس هنوز از مسافرت برنگشته‌اند، تمرين‌هاي پرسپوليس به جاي امروز از شنبه در ورزشگاه درفشي‌فر شروع مي‌شود.

 

خوردبين مي‌ماند، زرينه معلوم نيست

با وجود اينكه گفته مي‌شد سرپرست تيم پرسپوليس تغيير خواهد كرد و خيلي‌ها به رابطه نه چندان خوب وي با استيلي اشاره مي‌كردند اما خوردبين همچنان سرپرست سرخ‌ها بازي خواهد ماند. از طرف ديگر شنيده مي‌شود جدايي زرينه پزشك تيم از جمع سرخ‌ها قطعي است و پزشك 17 ساله سرخ‌ها براي مذاكره نهايي به زودي راهي باشگاه مي‌شود.

 

منصوري ماندني شد، نورمحمدي فعلا نه

با وجود اينكه گفته مي‌شد محمد منصوري قطعا از پرسپوليس جدا مي‌شود اما اين بازيكن كه چهار سال پيش با نظر استيلي جذب شد، ديروز صبح بعد از شيث با استيلي مذاكره كرد و براي يك فصل همكاري با پرسپوليس به توافق رسيد.

منصوري بعد از قطعي شدن ماندنش در پرسپوليس گفت: «استيلي به من اعتقاد دارد و معتقدم يكي از عواملي كه در زمان قطبي اين تيم را قهرمان كرد برنامه‌ريزي و كارهاي خوب استيلي بود كه به چشم نيامد. اميدوارم در فصل آينده با برنامه‌ريزي مناسب و حمايت مديريت نتايج خوبي بگيريم.

نفر بعدي هم عليرضا نورمحمدي بود كه بعدازظهر ديروز به باشگاه رفت تا براي ادامه همكاري با پرسپوليس رودرروي سرمربي جديد تيم بنشيند و صحبت كند.نورمحمدي اما بعد از صحبت كوتاه با كاشاني بر سر قيمت به توافق نرسيد اما اعلام كرد با كمي چانه زدن در جلسه امروز شايد او در پرسپوليس ماندني شود.

 

كاشي‌نژاد: منتظر تماس استيلي‌ام

چند روز قبل از قطعي شدن سرمربيگري حميد استيلي در پرسپوليس، وي در يك گفت‌وگوي راديويي اعلام كرد حسين كاشي‌نژاد يكي از گزينه‌هاي حضور روي نيمكت سرخ‌ها به عنوان عضوي از كادر فني است. كاشي‌نژاد ديروز در اين باره به ما گفت: «دو روز قبل حميد خان با من صحبت كرد تا موافقت من را بگيرد. ما هم صحبت كرديم و قرار شده استيلي با من تماس بگيرد.»

كاشي‌نژاد گفت تا ديروز استيلي با او تماسي نگرفته است. مدافع مياني پرسپوليس از سال‌هاي 57 تا 65 كه بعدتر به هما پيوست و با اين تيم به عنوان قهرماني جام حذفي رسيد از سابقه مربيگري‌اش مي‌گويد: «من در تيم‌هاي هما و كشتيراني كه زماني در ليگ آزادگان حضور داشت مربيگري كرده‌ام. دو سال پيش هم مدير فني راه‌آهن بودم كه البته خودم دوست داشتم كنار زمين باشم و در امور فني به تيم كمك كنم.» كاشي‌نژاد در زمان بازيگري عضو تيم‌هاي جوانان و المپيك ايران هم بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)