مرجع خبری پرسپولیس : مروری بر آخرین اخبار پرسپولیس به روایت مرجع خبری در چند خط

تعيين تكليف دروازه‌بان سوم

در روزهايي كه عليرضا حقيقي در اردوي تيم ملي حضور داشت، پرسپوليس با سه دروازه‌بان تمرين مي‌كرد؛ رحمان احمدي، بنيامين محمودي و مسعود داستاني. حقيقي و رحمان كه دو دروازه‌بان اصلي پرسپوليس هستند اما براي تعيين دروازه‌بان سوم، كادر فني بين محمودي و داستاني امروز يكي را انتخاب مي‌كند تا كادر گلرها تكميل شود. گفته مي‌شود شانس داستاني كه دو سال از رقيبش جوان‌تر است بيشتر خواهد بود، ضمن اينكه سايت باشگاه نيز نام او در ليست بازيكنان اين فصل قرار داده بود.

پرداخت پول به گلرهاي فصل قبل

به احتمال فراوان امروز و فردا دو گلر فصل قبل پرسپوليس كه امسال جايي در اين تيم نخواهند داشت از باشگاه پول مي‌گيرند.

 

ميثاق معمارزاده امروز چيزي حدود يك سوم طلبش يعني حدود 20 ميليون تومان دريافت خواهد كرد تا بعد از رفت و آمدهاي مكرر به باشگاه چيزي عايدش شده باشد. حسين ناييجي هم كه به حكم باشگاه كنار گذاشته شده براي دريافت طلب 12 ميليوني‌اش راهي باشگاه مي‌شود تا حسابش را تسويه كند.

مدارك بازيكنان ارسال شد

روز پنج‌شنبه مدارك كليه بازيكنان پرسپوليس به سازمان ليگ فرستاده شد تا كارت بازي آنها براي مسابقه اول مقابل تراكتورسازي آماده شود. گفته مي‌شود باشگاه پرسپوليس در اين زمينه موفق عمل كرده و در پرونده هيچ بازيكني نقص مدارك وجود ندارد.


فردا جواب تست‌ها مي‌رسد

حدود 2 هفته پيش و پس از بازگشت پرسپوليس از اردوي اروپايي خود، كادر فني اين تيم در آكادمي ملي المپيك تستي از بازيكنان به عمل آورد تا ميزان چربي و توان هوازي هر بازيكن مشخص شود. از قرار معلوم كار آكادمي ملي المپيك واقعا حساب شده است چرا كه جواب مكتوب اين تست با جزييات دقيق روز يكشنبه به باشگاه پرسپوليس ارسال خواهد شد.


ITC هروه و مازيار، همزمان رسيد

هروه اوساله و مازيار زارع دو بازيكني كه از تيم‌هاي خارجي به پرسپوليس پيوسته‌اند مشكلي براي صدور كارت بازي نخواهند داشت چرا كه ITC هر دو بازيكن روز پنج‌شنبه به باشگاه پرسپوليس رسيده است. برگه ITC مازيار از فدراسيون فوتبال امارات و ITC هروه از فدراسيون فوتبال بلژيك رسيد تا خيال علي دايي از داشتن اين دو نفر راحت شود.

تنبل‌ها جريمه مي‌شوند

بنابر تصميم كادر فني و موافقت مسوولان باشگاه پرسپوليس، چنانچه هر بازيكني از روز سه‌شنبه با تاخير در محل تمرين حاضر شود با جريمه نقدي روبرو خواهد شد. البته اين تاخيرها به باشگاه گزارش خواهد شد و در پايان فصل و زمان پرداخت‌هاي نهايي از مبلغ نهايي كسر خواهد شد.


هوار تا پانزدهم مي‌آيد

رابط هوار ملامحمد و باشگاه پرسپوليس مي‌گويد اين بازيكن عراقي حداكثر تا روز 15 مرداد براي تسويه حساب به باشگاه مراجعه خواهد كرد اما از آنجا كه روي حرف‌هاي هوار نمي‌توان زياد حساب كرد، بعيد نيست حضور وي در تهران با تاخير بيشتري روبرو شود. هوار خودش مدعي دريافت 120 ميليون تومان از پرسپوليس است اما با فرمول‌هايي كه اخيرا باشگاه براي پرداخت‌ها به‌كار مي‌گيرد شايد نهايتا 40-30 ميليون تومان نصيب وي شود.


شايعه درباره هروه

اين هم يكي از داستان‌هاي عجيبي كه در حاشيه فوتبال و فوتباليست‌ها اتفاق مي‌افتد اما باور كردنش دشوار است. مي‌گويند قبل از مرخصي هروه اوساله دو نفر به سراغش رفته و پيشنهاد خودرو و تلفن همراه به وي داده‌اند تا در مقابل تيمي خاص بازي نكند يا بد بازي كند اما پس از تماس هروه با رابطش، معاون باشگاه به‌موقع خودش را به هتل محل اقامت اوساله رسانده و مانع از شكل‌گيري اين ارتباط شده است.


پرسپوليس فعلا به درفشي‌فر نمي‌رود؟!

با وجود اينكه از هفته پيش اعلام شده بود تمرين‌هاي پرسپوليس از اول مردادماه به ورزشگاه درفشي‌فر منتقل خواهد شد اما بعيد است اين اتفاق عملي شود. با وجود اينكه زمين چمن درفشي‌فر آماده است اما بايد 15 تا 20 روز غلتك بخورد وگرنه در ادامه فصل با مشكل مواجه خواهد شد. به همين خاطر احتمالا حداقل دو هفته اسباب‌كشي پرسپوليسي‌ها به درفشي‌فر به تعويق خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)