مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در قالب چند خط، به روایت مرجع خبری…

عبدي سرمربي موقت تيم ب
ديروز صبح حسين عبدي در محل باشگاه پرسپوليس حاضر شد و در جلسه‌اي با مربيان تيم‌هاي پايه شركت كرد. اين جلسه درباره همكاري تيم‌هاي پايه با تيم ب انجام شد. فعلا قرار شده حسين عبدي سرمربي تيم ب باشد و تمرين‌هاي اين تيم با گروهي از بازيكنان تيم اميد و چند بازيكن ديگر آغاز شود. در اين جلسه علاوه بر مدير تيم‌هاي پايه، منوچهر عبدالله‌نژاد سرمربي تيم اميد، پايان رأفت سرمربي تيم جوانان، رحيم يوسفي سرمربي نوجوانان و سعيد تهراني‌نژاد سرمربي نونهالان در محل حضور داشتند. قرار است اين جلسه به‌صورت هفتگي برگزار شود.

توجيه ليدرهاي پرسپوليس براي دربي

 

ليدرهاي باشگاه پرسپوليس امروز در محل باشگاه حاضر خواهند شد و در جلسه‌اي با مسوول كانون هواداران باشگاه شركت خواهند كرد. قرار است در اين جلسه اين ليدرها قبل از دربي پايتخت كاملا توجيه شوند تا هواداران پرسپوليس شعارهاي غيراخلاقي سر ندهند و پشتيبان تيم محبوب‌شان باشند. همچنين قرار است برخي از آنها درباره اتفاقات بازي با ملوان توضيح دهند. بعد از پايان بازي با ملوان بين گروهي از آنها درگيري ايجاد شده بود.

 

فيلم استقلالي‌ها به دست دايي رسيد
فيلم دو بازي اخير استقلال مقابل سايپا و صباي قم به‌دست كادر فني پرسپوليس رسيد و قرار است قبل از دربي در حضور كادر فني و سپس بازيكنان آناليز شود. البته علي دايي حتما مي‌داند كه استقلال مقابل تيم او مثل ديدار با سايپا يا صبا نخواهد بود و به غير از تغيير در تركيب اين تيم، انگيزه بازيكنان حريف هم مضاعف مي‌شود.

 

جورج با تيم ب تمرين مي‌كند
جورج با بازيكن تستي و ساحل عاجي پرسپوليس ديروز به خاطر عدم اطلاع از اينكه تمرين اين تيم صبح برگزار مي شود خيلي دير به ورزشگاه شركت واحد رسيد. به همين خاطر با هماهنگي محمود خوردبين قرار شد او ساعت 16 همراه با تيم ب تمرين كند. گفته مي‌شود كادر فني پرسپوليس به جورج گفته تا آخر هفته وضعيت او را مشخص خواهد كرد اما رابط او گفته اين بازيكن نهايتا تا امروز (سه‌شنبه) در تمرين حاضر خواهد شد.

 

اميدها براي اولين بازي‌شان از دايي اجازه گرفتند
قبل از شروع تمرين ديروز محمد مهدي الهايي، علي ابراهيمي، كامران تجلي، مسعود داستاني و بنيامين محمودي، 5 بازيكن سهميه اميد پرسپوليس از علي دايي و محمود خوردبين اجازه گرفتند تا همراه بزرگسالان تمرين نكنند چرا كه امروز اولين بازي خود در ليگ اميدها را انجام خواهند داد. اميد پرسپوليس امروز ساعت 12:30 در اولين بازي رسمي خود رودرروي تيم سرخپوشان دلوارافزار قرار مي‌گيرد. اين مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام مي‌شود.

 

چهارشنبه جلسه كاشاني با دايي و بازيكنان
بعد از شكست پرسپوليس به ملوان قرار بود روز گذشته جلسه‌اي بين كادر فني، خوردبين و كاشاني برگزار شود اما اين جلسه به‌دليل حضور عبدي در تمرين تيم ب عقب افتاد. قرار است در اين جلسه درباره مشكلات تيم قبل از دربي صحبت شود. اين جلسه به احتمال فراوان روز چهارشنبه انجام خواهد شد. همچنين قرار شده كاشاني قبل از دربي و در تمرين چهارشنبه يا پنج‌شنبه در كنار بازيكنان حاضر شده و در حضور كادر فني با آنها صحبت كند.

 

آخرين قطعه از سرود سرخ توسط هواداران اجرا شد
با همكاري ليدرهاي باشگاه و در حضور داريوش خواجه نوري آخرين قطعه از سرود سرخ كه مي‌بايست توسط هواداران پرسپوليس خوانده شود در سكوهاي سرخ روبروي جايگاه اجرا شد.علي‌رغم اينكه داريوش خواجه نوري تصور مي‌كرد بايد براي اجراي سرودش در استاديوم و توسط هواداران وقت زيادي را صرف تمرين با آنها بكند و وقت زيادي براي اجراي صحيح اين سرود در سكوهاي سرخ بگذارد اما محبوبيت اين ترانه در نزد هواداران و آشنايي آنها با قطعات سرود سرخ باعث شد كه با يك بار تمرين هواداران پرسپوليس به خوبي آن را اجرا كرده و چهره خندان و رضايت خاطر داريوش خواجه نوري نشان از آن داشت كه به آرزوي خود رسيده و پاياني شيرين بود براي يك سرود سرخ كه ماه‌ها تلاش شبانه روزي اين خواننده پرسپوليسي و همكارانش و همچنين دست اندركاران باشگاه را به همراه داشته است.

 

كاشاني : اميدواريم عماد دوباره بد قولي نكند
كاشاني كه شنبه شب ميهمان برنامه راديو گفت و گو بود، با تأييد خبر مذاكره با عماد رضا گفت: «عماد رضا دو بار قول داده كه به تهران بيايد اما هنوز اين كار را نكرده است . اين بار هم قول داده كه روز چهارشنبه بيايد و ما اميدواريم ديگر بد قولي نكند.» عماد رضا در حال حاضر براي تيم الزمالك مصر بازي مي‌كند كه از شرايطش راضي نيست و تصميم به جدايي دارد.گفتني است عماد رضا طي چند سال گذشته همواره تا پاي ميز مذاكره پيش آمده و حتي از باشگاه پرسپوليس چك نيز دريافت كرده است اما در نهايت راهي تيم‌هاي ديگر شد و به همين دليل كاشاني با ديده ترديد به قول و قرار‌هاي او نگاه مي‌كند.

 

رأفت: در تيم جوانان كمبود مهاجم و دروازه ‌بان داريم
پايان رأفت سرمربيگري تيم جوانان پرسپوليس را برعهده دارد تيمي كه روز جمعه بايد اولين ديدار خود را در چارچوب رقابت‌هاي جوانان تهران برگزار كند.پايان رافت پس از پايان جلسه فني تيم‌هاي پايه پرسپوليس درباره موضوعات مورد بررسي در اين جلسه گفت: «قرار است هفته‌اي يك بار در اين جلسه درباره تاكتيك‌ها و موضوعات تمرين‌ها صحبت كنيم و با همفكري به يكديگر كمك كنيم.»سرمربي تيم جوانان پرسپوليس از مشكلات تيم خود نيز گفت: «در حال حاضر در دو پست دروازه‌بان و فوروارد با كمبود رو برو هستيم و بايستي بازيكنان مناسب را براي اين دو پست كه شايسته حضور در تيم جوانان پرسپوليس باشند را به تيم اضافه كنيم.»تيم جوانان پرسپوليس روز جمعه در اولين ديدار رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي تهران (آسيا ويژن) در برابر تهرانجوان به ميدان خواهد رفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)