بازیکن ملی پوش فوتبال ایران در مورد مشکلات مربوط به قراردادش با تیم عجمان امارات توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش نامه، محمدرضا خلعتبری چندی پیش قراردادی یکساله با عجمان امارات منعقد کرد اما کمی بعد داستان تغییر نام لیگ این کشور به نام جعلی خلیج ع ر ب ی باعث شد فدراسیون ایران حضور بازیکنان ایرانی در امارات را ممنوع اعلام کند.

از آنجا که خلعتبری پیش از این اتفاقات قرارداد بسته بود اکنون با مشکل مواجه شده است.

وی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در این خصوص توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد:

درباره‌ی آخرین وضعیتم برای پیوستن به تیم عجمان، من بعد از بازی با پرسپولیس در تاریخ 23 یا 24 اردیبهشت با تیم عجمان امارات قراردادی یک‌ساله بستم. از وقتی ماجرای خلیج فارس پیش آمده از پیوستن به این تیم کمی دلسرد شدم ولی من با این تیم قرارداد رسمی دارم. البته شنیده‌ام آقای کفاشیان گفته مشکلی برای بازیکنانی که می‌خواهند در آنجا بازی کنند وجود ندارد و از طرفی تنها دو، سه ماه دیگر تیم‌های ما برای لیگ قهرمانان آسیا مجبور خواهند شد به آنجا سفر کنند. با این حال اگر می‌شد یک جوری رضایتنامه مرا بگیرند، خیلی خوب بود.

به من گفتند که اگر به عجمان نروم و آنها از من شکایت کنند، یکسال به طور قطع از فوتبال محروم خواهم شد. امیدوارم هرچه پیش می‌آید خیر باشد و تا جایی که می‌دانم آقای نبی هم در حال تلاش است و همچنین آقای خوروش که می‌خواهد سفری داشته باشد و با آنها مذاکره کند. هرچند که باشگاه عجمان گفته رضایت‌نامه‌ی من را نمی‌دهد و در صورت صدور رضایت‌نامه، مرا به یک تیم قطری می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)