مرجع خبری پرسپولیس : شهرداری «مهاجمانی» دارد که قادرند پرسپولیس را اذیت کنند. یکی از این چهره ها بازیکن فصل گذشته پرسپولیس یعنی «میثم بائو» است. بازیکنی که اگر فوتبالش بگیرد و مسائل حاشیه ای مانع از حضوررش در این مسابقه نشود می تواند روز سختی را برای هافبک های دفاعی رقم بزند.

 

علی کریمی که قرار بود به تهران بیاید و نیامد و سعید دقیقی که موقعیت ها را به خوبی پیدا می کند، دیگر نفراتی هستند که حضورشان در ترکیب تیم شهرداری باعث شده این تیم تبریزی به رغم قعرنشینی اش در جدول لیگ دهم، آمار فوق العاده ای در بخش گلزنی داشته باشد.

 

البته علی کریمی امروز مقابل پرسپولیس غایب است.  با این وجود فریب «قعرنشینی» شهرداری را نمی خوریم و تردیدی نیست که بخشی از این اتفاق را باید به حساب تازه وارد بودن شهرداری گذاشت.

 

جالب اینکه با وجود آنهمه هوادار و فشاری که آنها می آورند مدیران شهرداری حرفه ای عمل کرده و با وجود گذشت 8 هفته از لیگ هنوز اکبر میثاقیان را نگه داشته اند تا نشان بدهند که قدردان زحمات مردی هستند که تیمشان را با بهترین نتایج به لیگ برتر آورد.

 

بر خلاف سایر تازه واردان که به دلیل بودن در کوران مسابقات با آمادگی خوبی وارد لیگ برتر شدند، شهرداری در حالی وارد لیگ شد که وقتی نمودار کیفی اش در حالت ایده آل بود برای کسب مجوز صعود می جنگید و بعد که صعود کرد دچار افت شد تا لیگ را بد شروع کند.

 

با این حال بعد از گذشت هشت هفته امکان بازگشت به شرایط آرمانی وجود دارد و تیم تبریزی برای وقوع این مهم احتیاج به یک پیروزی، آنهم در مقابل یکی از مدعیان اصلی جام را دارد تا شرایطش را بهبود ببخشد.

 

پرسپولیس هم با نیت پیروزی به تبریز می رود، با این وجود باید زد و نخورد و مراقب بود حریف تبریزی خط دفاعی امان را اذیت نکند. البته شاید شهرداری به فوتبالی که میثاقیان در اجرایش تبحر دارد بازگردد و یک شیوه دفاعی و اتخاذ «ضد فوتبال» فضا را از مهاجمان سرخپوش سلب کند که در آن صورت برای گل زدن به شهرداری باید روی ضربات از راه دور و ریباندها حساب کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)