مرجع خبری پرسپولیس: گزارش پر از گاف دقيقه‌اي 16 هزار تومان آب خورد


يکي از مجريان غيرورزشي مدتي پيش براي اجراي مراسمي ورزشي از سوي يکي از باشگاه‌هاي صنعتي متمول دعوت شده بود که براي سه ساعت برنامه 3 ميليون تومان دستمزد از باشگاه‌ مذکور دريافت کرد.

 

آقاي الف البته آنقدر در اين مراسم سوتي و گاف داد که در نهايت مدير آن گروه صنعتي بر روي صحنه از اين مجري انتقاد کرد و گفت اگر بار ديگر اين اشتباه را مرتکب شويد سفارش مي‌کنم که از شما در برنامه‌هاي آينده استفاده نکنند.

آقاي الف البته بارها تلاش کرد اطلاعات ورزشي خود را به رخ حاضران در اين همايش بزرگ بکشاند اما هر چه بيشتر سعي کرد وضعيت خراب‌تر شد. با اين حال او شب خوبي را سپري کرد؛ شبي که هر دقيقه 16 هزار تومان درآمد داشت، درآمدي رويايي که شايد بهيچ وجه در باشگاههاي ورزشي، جايي ديگر تکرار نشود.

 

يک و يک” هزينه‌هاي استقلال را پرداخت مي‌کند


پس از استعفاي دسته‌ جمعي اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال، مالک شرکت دشت مرغاب يک و يک به برخي از مسئولان اعلام کرده که حاضر است هزينه‌هاي جاري باشگاه استقلال را پرداخت کند و اين باشگاه نيز را زير نظر سازمان تربيت بدني اداره کند.

 

فهندژسعدي مالک شرکت يک و يک گفته است که اين شرکت حاضر است هيات مديره باشگاه استقلال را به طور ترکيبي و با هماهنگي سازمان تربيت بدني انتخاب کند و هزينه‌هاي کل باشگاه را براي حداقل يک فصل بپردازد.

يک و يک که پيش از اين قصد خريد امتياز يک تيم ليگ برتري صنعتي را داشت به زودي پيشنهاد رسمي خود را به سازمان تربيت بدني ارايه خواهد کرد.

 

مديرعامل دست و پا بسته فوتبال بالاخره استعفا داد

مدير عامل يک باشگاه ليگ برتري از اينکه در جريان فصل گذشته هيچگونه اختياري از خود نداشت و حتي نمي‌توانست ريالي بدون اجازه اعضاي هيات مديره براي باشگاه هزينه کند، از سمت خود کنار رفت و در نهايت عطاي اين پست را به لقايش بخشيد.

 

اين مدير عامل به قدري تحت کنترل بود که حتي براي سفر استاني تيم در جريان ليگ برتر بايد ميزان هزينه‌هاي سفر تيم را اعلام مي‌کرد و مثلا به هيئت مديره مي‌گفت سفر به اصفهان 5 ميليون تومان هزينه دارد. آيا اجازه مي‌دهيد آن را هزينه کنم؟

 

در اواخر ليگ نيز مدير عامل مذکور در يک جمع خصوصي گفته بود اين چه مديريتي است که حتي نمي‌توانم 100 هزار تومان بي‌اجازه باشگاه هزينه کنم و دستمزد فردي که فيلم ورزشي براي باشگاه تهيه کرده است را خودم بدهم؟!

به هر حال در برخي از باشگا‌هها مديران عامل اين همه تحت فشار و کنترل هستند و در برخي ديگر شماري از مديران عامل آنقدر آزادي عمل دارند که حتي ‌قراردادهاي سرمربيان تيم‌ها را به گونه‌اي تنظيم مي‌کنند که آنها ماليات هم نپردازند و به راحتي قانون را دور مي‌زنند و براي خوشايند مربيان اسمي، حتي بيت المال را هم ناديده مي‌گيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)