مرجع خبری پرسپولیس : غیر از تیم بزرگسالان، سه پبروزی و یک شکست حاصل کار تیم های پرسپولیس در این هفته بود، در حالیکه تیم امید، فردا به میدان خواهد رفت.

 

تهرانی نژاد: منتظر لغزش سایپا هستیم

تیم نونهالان پرسپولیس این هفته به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد. سرخپوشان با سه گل سعید حسین پور و گل های مجتبی ساعدی، امیررضا نراقی و سید محمد رضا حیدری، شش بر یک دارایی نوین را مغلوب کردند.

 

حسین پور و مهدی عبدا… وند مدافعان میانی این تیم از بهترین های پرسپولیس در این بازی بودند.

 

سعید تهرانی نژاد، سرمربی نونهالان چنین می گوید؛ سایپا هم این هفته سه بر یک پیروز شد و فاصله 4 امتیازی را حفظ کرد. ما به دنبال پیروزی در تمام بازی ها هستیم تا بتوانیم در صورت لغزش سایپا، فاصله را کم کنیم. البته مشکلات عجیب و غریبی هم وجود دارد، تیم های حریف هر کاری می کنند تا جلوی ما را بگیرند. در همین بازی آخر آقای عالمی مدیر تیم های پایه پرسپولیس هم حضور داشتند و از نزدیک همه چیز را دیدند. ضعف داوری یک نمونه است. در همین بازی، حریف، تک گل خود را در شرایطی زد که گلزن آنها پنج متر در آفساید بود.

 

یک اتفاق دیگر این بود که اعتقاد داشتیم حریف ما در بین دو نیمه پیراهن شماره 15 را تن یک بازیکن دیگر کرد و به زمین فرستاد. ما دیدیم دو بازیکن جدید در زمین هستند. از داور چهارم پرسیدیم چند تعویض کردند، گفت؛ یک نفر عوض شد. ما متوجه تغییر چهره ها بودیم. به داور گفتم که بازیکن را فرابخوانید و نامش را بپرسید. در نهایت عکس گرفتند و گزارش برای هیات فوتبال ارسال شد تا تصمیم گیری بشود. بازیکنان صغرسنی هم در بسیاری تیم ها حضور دارند و و این موضوع معضلی است. این در حالی است که ما در این شرایط کار می کنیم.

 

یوسفی : سرمایه های خوبی برای باشگاه داریم

و اما نوجوانان پرسپولیس روز گذشته با دو گل امیر حسین امن زاده استیل آذین را مغلوب کرد تا به صعود خود در جدول ادامه بدهد. رحیم یوسفی سرمربی تیم، چنین می گوید؛ این بچه ها آنقدر قشنگ بازی کردند که اگر همیشه اینطور بودند، الان باید در صدر جدول قرار داشتیم. البته این بچه ها مثل تیم بزرگسالان، فراز و نشیب زیادی دارند که گاهی باور کردنی نیست. البته شرایط احساسی در این سن و سال اجتناب ناپذیر است و تازه چند وقتی است که رسیدگی خوبی به بچه ها می شود. به طور کلی خوشحالم که چهار، پنج بازیکن استثنایی داریم که می توانند سرمایه های سال های آینده باشگاه باشند.

 

حسن زاده: تیم چند سلیقه ای بسته شده است

و اما جوانان پرسپولیس آخرین بازی خود را با نتیجه 3 به 2 برابر سایپا واگذار کرده است. جواد حسن زاده مربی این تیم که آن را در انتهای جدول تحویل گرفته بود، می گوید؛ پنجشنبه باید برابر استیل آذین بازی کنیم که در صدر جدول است. با وجود رسیدگی های اخیر باشگاه، مشکلات زیادی داریم. مهمترین مساله این است که این تیم از ابتدای فصل چند سلیقه ای بسته شده است. یعنی افراد مختلف هر یک با سلیقه های خود بازیکنانی را آوردند که مشکل ساز بوده است ولی تلاش می کنیم به هر شکل ممکن، تیم را از مکان فعلی بالاتر بکشیم.

گفتنی است؛ حسن زاده امروز در حالی با ما همکلام شد که در مسیر تمرین با سانحه تصادف روبرو شده بود که خوشبختانه منجر به آسیب جرحی نشد.

 

امیدها فردا برابر شاهین

و اما امیدهای پرسپولیس که هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می کنند، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در زمین شاهین، برابر تیم شاهین قرار خواهند گرفت.

منوچهر عبدا… نژاد درباره این بازی گفت: بازی رفت را پنج بر یک بردیم ولی آن نتیجه را ملاک قرار نمی دهیم، این یک بازی درگیر است و البته امیدواریم بچه ها با یک نمایش خوب، 3 امتیاز بازی را کسب کنند.

 

حلالی: هفته بعد برای استقلال برنامه داریم

و اما بعد از همه اینها به موفق ترین تیم این فصل پرسپولیس می رسیم. تیم «ب» که با هدایت اسماعیل حلالی مدعی اصلی قهرمانی تهران و به حضور در دسته سوم لیگ سراسری است.

تیم «ب» دوشنبه گذشته به یک پیروزی دیگر دست پیدا کرد و آماده بازی فردا برابر پاسارگاد می شود. این بازی رأس ساعت 12 در زمین ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

اسماعیل حلالی در این باره می گوید: باید انگیزه های بچه ها را برای این پیروزی ها حفظ کنیم. مهمترین بازی ما یک شنبه هفته آینده برابر استقلال خواهد بود. در دور رفت استقلال را پنج بر یک شکست دادیم. البته ما دنبال زدن بیش از 6 گل بودیم که نشد و امیدواریم در زمین خودمان به این هدف برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)