مرجع خبری پرسپولیس : تیم های پایه پرسپولیس هفته گذشته را با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست پشت سر گذاشتند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ؛ در هفته ای که شاگردان حلالی در تیم پرسپولیس «ب» به یک پیروزی جالب توجه دیگر برابر استقلال دست پیدا کرد، در رده پایه ها نتایج زیر رقم خورد:

 

خطر پرسپولیس بیخ گوش سایپا

در رده نونهالان، امیدهای پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول افزوده شد. آنها روز جمعه با دو گل مجتبی ساعدی و سعید حسین پور، تیم وحدت را در زمین خودش مغلوب کردند.

سعید تهرانی نژاد، سرمربی این تیم، چنین می گوید: زمین بازی کوچک و تیم وحدت هم که قعرنشین بود و خطرناک بازی می کرد. البته اگر بچه ها در ضربات آخر، دقت بیشتری به خرج می دادند گل های بیشتری می زدیم.

آنچه بسیار اهمیت داشت، کسب سه امتیاز بود، چون سایپا هم این هفته مساوی کرد و اختلاف ما با صدر جدول به دو امتیاز رسید و حالا اگر دو بازی برابر داماش و پارسیان را هم ببریم، آنگاه با پیروزی بر سایپا در بازی رو در رو می توانیم صدر جدول را از آن خودمان کنیم. البته در حال حاضر به بازی ساعت 10 صبح روز جمعه برابر داماش فکر می کنیم. آنها در رده سوم جدول قرار دارند و در بازی رفت هم برابر آنها با دو گل پیروز شده بودیم.

 

یوسفی: این مشکل باید حل شود

و اما تیم نوجونان پرسپولیس این هفته در حالی با تک گل امیرحسین امن زاده برابر راه آهن به تساوی رضایت داد که داور مسابقه با سوت های مکرر، بازی را به ضرر سرخپوشان از جریان انداخته بود.

رحیم یوسفی سرمربی نوجوانان پرسپولیس در اینباره گفت: داور اجازه نمی داد، بازی جریان داشته باشد و نمی دانیم با این مشکل چه کنیم، حتی در زمین خودمان هم این مشکل را داریم. ما نمی گوییم به نفع ما سوت بزنند ولی به ضرر ما هم قضاوت نکنند. اینکه داور بعد از بازی بگوید اشتباه کرده، دردی از ما دوا نمی کند.

با کوچکترین اعتراض هم بدون آنکه توضیح بخواهند، سه جلسه محرومیت در نظر می گیرند. ما در برخی از دیدارهایمان حتی دو گل از حریف جلو بودیم اما داور در چهار دقیقه وقت اضافه، سه دقیقه دیگر وقت اضافه گرفت تا بالاخره تیم حریف، گل ها را جبران کرد. واقعا از باشگاه می خواهیم که این مسائل را پیگیری کند.

شایان ذکر اینکه؛ سرخپوشان نوجوان پنجشنبه جاری در زمین فولاد، میهمان این تیم هستند.

 

شکست برابر صدرنشین بعد از 10 نفره شدن

در هفته ای که گذشت، تیم جوانان پرسپولیس برابر تیم صدرنشین این مسابقات یعنی استیل آذین در حالی متحمل شکست دو بر یک شد که تا قبل از اخراج کاپیتان تیم (جعفر برزگر)، بازی با نتیجه تساوی ادامه داشت.

حسن زاده، سرمربی سرخپوشان، در این باره گفت: گل اول بازی را زدیم و بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد که جعفر برزگر به خاطر خطای هند، در دقیقه 65 بازی اخراج شد و بعد از آن بود که استیل آذین توانست از برتری نفری خود استفاده کند و به گل دوم برسد. البته او از بهترین های تیم ما است و آینده درخشانی دارد ولی بطور کلی تیم ما از نظر مهره ضعیف است.

 

جنگ نابرابر!

و اما امیدهای پرسپولیس که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بودند، این هفته در حالی که بازی برتری را برابر تیم صدرنشین استیل آذین ارائه دادند، با دریافت یک گل روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 88، نتیجه را واگذار کردند.

منوچهر عبدا…نژاد گفت: باور کنید خودم خورد و خوراک و آرامش ندارم که تیم در مکان هشتم قرار دارد، ولی واقعیت این است که تیم ما توان محدودی دارد. تیم های دیگر با صرف هزینه سنگین در ابتدای فصل بازیکنان ملی پوش را جذب کردند. این نفرات در تیم های اصلی خود در لیگ یک و لیگ برتر بازی می کنند و از این جهت ما در جنگی نابرابر قرار گرفته ایم. البته با توجه به علاقه مندی های مدیریت جدید، در این ارتباط برنامه هایی را ارائه کرده ایم که اگر بودم یا نبودم، پرسپولیس بتواند برای سال های بعد، تیم امید قدرتمندی داشته باشد که حتی تیم اصلی را هم تغذیه کند. در همین بازی ضربه ایستگاهی استیل آذین را بازیکنی به گل تبدیل کرد که در لیگ یک بازی می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)