مرجع خبری پرسپولیس : دو تیم پرسپولیس و سایپا از چهارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر امروز به مصاف هم می روند.

 

بازوبند موروثی بر بازوی شیث

حسین عبدی سال ها در کسوت کاپیتانی باشگاه پرسپولیس نورچشمی سلطان بود. از همین رو پروین در آن سال ها بازوبند قدیمی پرسپولیس را که همایون بهزادی به او رسیده بود به عبدی داد. مربی سرخ ها دیروز به شیث اطلاع داد که این بازوبند خاطره انگیز را فقط برای بازی مقابل سایپا در اختیار او قرار می دهد. از قضا کاپیتان دوم سرخپوشان که امروز در غیاب باقری عهده داد این مسئولیت پس از شنیدن این خبر انرژی دوچندانی گرفت. امروز نگاه خریدارانه ای به این بازوبند خاطره انگیز داشته باشید.

کرانچار از بازی دادن به خلیلی منصرف شد

در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از مصاف با سایپا، زلاتکو کرانچار قصد داشت کاور مخصوص بازیکنان اصلی را به دست خلیلی بدهد که هواداران پرسپولیس با دیدن این صحنه به شدت آقای گل لیگ هفتم را تشویق کردند. سرمربی کروات نیز به ناگهان تصمیم خود را تغییر داد و کاور مربوط را به وسلی داد خلیلی بازهم به سکوها منتقل شود !

تقابل نوروزی و خلیلی در آخرین تمرین

در تمرین روز چهارشنبه سرخپوشان، هادی نوروزی در قالب تیم اصلی و خلیلی در قالب تیم ذخیره ها به مصاف هم رفتند. از نکات جالب این بازی دستگرمی این بود که ضربات نوروزی اکثرا با به تیر دروازه اصابت می کرد یا در چهارچوب نبود اما خلیلی تمام ضربات خود را به تور دروازه دوخت. با این حال کرانچار همچنان نوروزی را بهترین فوروارد تیمش می داند !

مخالفت سرمربی کروات با حضور جادوگر در پرسپولیس

زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین دیروز به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه گفت : ” به هر حال باشگاه تصمیم گرفته کریمی را به خدمت بگیرد. او بازیکن خوبیست اما به هیچ عنوان دلم راضی نمی شود استیل آذین از این انتقال ضرر کند ! احتمالا کرانچار نگران این است که با آمدن کریمی مجبور شود یکی از بازیکنان مورد علاقه خود را نیمکت نشین کند.

علی عسکر و تیاگو در ترکیب ثابت

حمید علی عسکر همچنان به واسطه روابط تیره و تار محمد با سرمربی کروات در ترکیب ثابت سرخپوشان حضور خواهد داشت. همچنین تیاگو فراگو دیروز پس از مدت ها در میان بازیکنان اصلی تمرین کرد. به نظر می رسد حضور تیاگو به جای آقا زمانی تنها تغییر امروز ترکیب پرسپولیس باشد.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)