مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین یکشنبه، راهی هتل و از آنجا عازم رستوران دریایی شد.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ شام آخر سرخپوشان در اردوی قطر یکشنبه شب در رستوران دریایی دوحه در حالی صرف شد که سفیر ایران در جمع سرخپوشان حضور یافت.

 

سفیر ایران در قطر که هم در هتل محل اقامت سرخپوشان حضور یافته بود و هم تمرینات این تیم را از نزدیک نظاره می کرد، امشب در جمع تیم پرسپولیس شرکت نمود و برای بازی این تیم در برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

 

در این ضیافت، بورا میلوتینوویچ مربی باسابقه فوتبال و مدیر تیم های پایه قطر در جمع بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس حضور یافت و با مصطفی دنیزلی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و دیگر بازیکنان پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر روز دوشنبه قطر را به مقصد عربستان ترک می کند.

 

خبر دیگر اینکه: دیدار رفت تیم های الشباب و الغرافه در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی امارات در حالی انجام می شود که با نظر سرمربی پرسپولیس، ناصر صادقی و رضا ریاضتی از سوی باشگاه پرسپولیس این دیدار را از نزدیک نظاره می کنند. تیم های الشباب و الغرافه هم گروه پرسپولیس بوده و سرخپوشان در دیگر بازی این گروه به مصاف الهلال می روند.

 

و دست آخر اینکه : لیدر معروف تیم های ایرانی در قطر، بعدازظهر دیروز (یکشنبه) در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت و برای حمایت از این تیم توسط ایرانیان مقیم قطر، اعلام آمادگی کرد تا سرخپوشان را در بازی روز شانزدهم فروردین برابر الغرافه مورد تشویق قرار دهند.

 

گفتنی است؛ محمد زارعی نژاد ملقب به محمد بوقی قطر، از پرسپولیسی های دو آتشه و قدیمی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)