دایی: تاج با حرف هایش حکم کمیته استیناف را باطل کرد / ابراهیمی: به من تهمت زدند

مرجع خبری پرسپولیس : مصاحبه مهدي تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال در برنامه نود، آن هم دو هفته بعد از صحبت‌هاي علي دايي مهر تاييدي بود بر ادعاهاي دايي درباره مطالباتش.

 

به اين ترتيب سرمربي پرسپوليس كه قصد ندارد از مواضع خود كوتاه بيايد كماكان به دنبال دريافت حق و حقوقش از فدراسيون فوتبال است: «تا آخر براي گرفتن مطالباتم ايستاده‌ام و اگر مجبور شوم به فيفا شكايت خواهم كرد. در برنامه دو هفته قبل نود مردم ديدند و شنيدند كه آقايان چگونه سعي داشتند نشان دهند كه فدراسيون براي سال دوم با من توافقي نكرده اما مهدي تاج با جمله‌اي كه در برنامه اخير نود به زبان آورد، رأي كميته استيناف را زير سوال برد.»

علي دايي كه معتقد است مهدي تاج با صحبت‌هايش راي كميته استيناف را باطل كرد ادامه مي‌دهد: «در برنامه‌اي كه در تلويزيون حاضر بودم و درباره قراردادم صحبت مي‌كردم، آقاي صالحي يكي از اعضاي شوراي استيناف اعلام كردند مدركي دال بر توافق بنده با فدراسيون فوتبال براي سال دوم وجود نداشته است.

 

اما بعد از دو هفته آقاي تاج روي خط برنامه نود آمد و با بيان اين جمله كه «براي سال دوم با من همان مبلغ 600 ميليون تومان توافق صورت گرفته» رأي كميته استيناف را باطل كرد و زير سوال برد. نمي‌دانم اعضاي كميته استيناف براي اين مساله چه پاسخي دارند و آقايان شب‌ها چگونه خوابشان مي‌برد. خدا خيلي بزرگ است و بعد از دو هفته آقايان ديدند كه چگونه راي آنها توسط خودشان زير سوال رفت.»

دايي كه مي‌داند مردم حق را به او مي‌دهند همچنان به دنبال مطالباتش است و اعلام مي‌كند اگر حق و حقوقش پرداخت نشود به فيفا شكايت خواهد كرد: «در برنامه نود مردم ديدند چه كسي راست مي‌گويد و چه كسي دروغ. گذشت زمان خيلي از مسائل را ثابت كرد. تا آخر براي گرفتن حق و حقوقم ايستاده‌ام و از طريق مراجعي كه در داخل كشور هستند و البته به فدراسيون وابستگي ندارند، پيگير كارهايم خواهم بود و اگر مجبور شوم، به فيفا هم شكايت خواهم كرد.»

اما علاوه بر علي دايي كه ادعاي مسوولان فدراسيون را قبول ندارد، احمد ابراهيمي سرپرست سابق تيم ملي ايران كه به خاطر پخش نشدن صحبت‌هايش به صورت كامل در برنامه نود معترض است، نسبت به صحبت‌هاي كفاشيان كه گفته سرپرست تيم ملي خيانت در امانت كرده اعتراض دارد و معتقد است اين حرف تهمت بزرگي است: «من كفاشيان را آدم صادق و مومني مي‌دانم. وقتي گفت كه من خيانت در امانت كرده‌ام خيلي ناراحت شدم. تهمت بسيار بزرگي بود. مي‌توانستم روي خط بيايم اما ممكن بود مسائلي مطرح شود كه از ادب اسلامي ما به‌دور است. به همين خاطر صبر كردم.»

ابراهيمي با اشاره به ابهاماتي كه پس از پخش مصاحبه‌اش در برنامه نود پيرامون قرارداد علي دايي با فدراسيون فوتبال به‌وجود آمد، هم مي‌گويد: «تمام صحبت‌هاي من پخش نشد. پس از آن كه قرارداد را نشان دادم، خبرنگار از من پرسيد كه آيا اين فرار از ماليات است؟ كه من در پاسخ به روشني گفتم خير. گفتم مگر فدراسيون فوتبال مي‌خواهد خلاف كند. كلام و رفتار تاج يكي است و اگر سرش برود حرفش نمي‌رود. در زماني كه او در كميته تيم‌هاي ملي بود، مشكلات را رفع مي‌كرد و اين طور نبود كه فدراسيون فوتبال براي فرار از ماليات آن قرارداد را به وجود آورده باشد.»

 

سرپرست سابق تيم ملي كشورمان كه توافق بر سر پرداخت ماليات توسط فدراسيون فوتبال را تاييد مي‌كند، معتقد است كارهاي بزرگي در فدراسيون انجام شده: «پس از آن كه فدراسيون فوتبال و دايي به توافق رسيدند كه فدراسيون ماليات را بدهد، خودشان به اين جمع بندي رسيدند كه بايد متممي را بنويسند كه اقاله از دل همين موضوع بيرون آمد. متاسفانه زماني كه تيم ملي به جام جهاني نرفت همه كارهاي خوبي كه در فدراسيون فوتبال انجام گرفت فراموش شد اما بايد بدانيم كه در فدراسيون فوتبال كارهاي بزرگي انجام گرفته است.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)