مرجع خبری پرسپولیس : وقتی مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون و دویست هزار یورویی تاپ مولر را به 900 هزار دلار تغییر کرد و بعد خبر داد که مرد آلمانی حاضر است تا مبلغ پیشنهادی باشگاه- 700 هزار دلار – تخفیف بدهد، واضح بود که مذاکرات بی‌واسطه هم سودی نداشته است.

در آخرین مذاکره تلفنی که شنبه شب و به خواست انصاری‌فرد بدون حضور نماینده ایرانی تاپ مولر و به واسطه مدیربرنامه‌های آرفی انجام شد، مربی آلمانی اگرچه درخواست مالی‌اش را تا 800 هزار یورو کاهش داد اما این شرط را هم گذاشت که در صورت قهرمان کردن پرسپولیس 200 هزار یورو پاداش بگیرد تا حداقل دریافتی‌اش از باشگاه به بالای یک میلیارد برسد.

اما پرسپولیسی‌ها در فاصله کمتر از یک روز بعد از این مذاکره نافرجام و در اقدامی آماتورگونه، خبر توافق نهایی و 700 هزار دلاری باتاپ مولر را به سایت‌های خبری انتقال دادند تا شاید برای یکی دو روز هم شده از شنیدن انتقادات فرار کنند. حال آنکه نه تنها در مسائل مالی توافقی حاصل نشده، بلکه اختلاف بر سر حضور دستیاران خارجی تاپ مولر هم هنوز به قوت خود باقی است.

مربی آلمانی خواسته که غیر از هافمن، یک بدنساز که او هم هموطن‌اش است در پرسپولیس کنار او باشد و در عوض با حضور احمدرضا عابدازده به عنوان تنها ایرانی کادر فنی موافقت کرده است اما به‌خاطر مسائل مالی، مدیران باشگاه حاضر نیستند حضور دو دستیار خارجی تاپ مولر در کادر فنی را بپذیرند. چرا که بدون شک حضور هر یک از این مربیان دستکم 200 هزار یورو برای باشگاه آب می‌خورد و برای مدیران بدحساب پرسپولیس، این اصلا خوشایند نیست.

با این وجود عجیب است که آنها درست برخلاف روند مذاکرات، صبح یکشنبه از توافق نهایی با کلاوس تاپ مولر خبر دادند و حتی اعلام کردند

 که این مربی در ساعات پایانی دوشنبه شب – امشب – همراه با آرفی و مدیر برنامه‌هایش به تهران می‌آید. جالب‌تر اینکه تنها چند ساعت بعد خبر رسید که تاپ مولر همچنان منتظر پاسخ آخر پرسپولیس درباره پیشنهاد مالی خود است و البته اعلام کرده که اگر باشگاه با درخواست 800 هزار یورویی‌اش موافقت کند تنها وقتی به تهران می‌آید که 30 درصد از این مبلغ را دریافت کرده باشد.

تا اینجای کار باید گفت که داستان پرسپولیس و تاپ مولر، بدون هیچ پیشرفتی همچنان روی نقطه صفر قرار گرفته و هنوز باید منتظر خبرهایی تازه بود. آنچه حتمی است اینکه امروز هم بعید است اتفاق تازه‌ای رخ بدهد اما شاید در روزهای آینده در صورت ادامه اختلافات، پرسپولیس قید تاپ مولر را هم بزند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)