مرجع خبری پرسپولیس : جمعه این هفته با یک پیروزی و دو تساوی برای تیم های پرسپولیس به پایان رسید. بهترین نتیجه این هفته توسط تیم نونهالان رقم خورد.

 

گلباران نونهالان پرسپولیس

شاگردان سعید تهرانی نژاد در چارچوب رقابت های لیگ نونهالان تهران، با 12 گل تیم پارسیان را در زمین خودش مغلوب کردند. علی محمدی با 5 گل، مجتبی ساعدی با 3 گل، شهاب رشنو با دو گل و محمد باقی نیا و امیر رضا نراقی با یک گل در این بازی دروازه حریف را فتح کردند.

 

تهرانی نژاد درباره این بازی گفت: بچه ها بازی خیلی خوبی انجام دادند و اگر کمی بیشتر دقت می کردند تعداد گل ها به مراتب افزایش می یافت.

 

نونهالان پرسپولیس با این بازی خود را آماده دیدار ساعت 10 صبح روز جمعه کردند. سرخپوشان در این روز در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان سایپا خواهند بود که برای قهرمانی با آنها رقابت دارند.

 

صدرنشین با زور پنالتی از شکست گریخت

از دیگر نتایج خوب این هفته توسط جوانان پرسپولیس رقم زده شد. آنها برای تیم پرمهره و صدرنشین بازی ها یعنی مقاومت در حالی به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند که کاملا شایستگی کسب پیروزی را داشتند.

 

سرخپوشان تا دقیقه 80 بازی با تک گل جعفر برزگر از حریف خود پیش بودند که در این دقیقه مقاومت به لطف اعلام پنالتی توسط داور، بازی را به تساوی کشاند.

 

جواد حسن زاده سرمربی سرخپوشان در این باره گفت: ما کاملا شایستگی پیروزی را داشتیم و از حریف هم پیش افتادیم، اما پنالتی که از سوی داور به سود مقاومت اعلام شد، کاملا اشتباه بود. چون دست او به توپ نخورد، بلکه در حال چسبیده بودن دست ها به بدن، توپ به او برخورد کرد و این اصلا پنالتی نبود و مقاومت به لطف همین پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشد. ما در شرایطی وارد این بازی شدیم که تعداد زیادی از بچه ها را در اختیار نداشتیم و نفراتی که حضور داشتند، واقعا تلاش زیادی کردند و حق آنها پیروزی بود.

 

تساوی فوتسال در ساوه

فوتسال پرسپولیس هم این هفته در خانه شهرداری ساوه با دو گل سید نصراله مومن و حسن کریم پور به تساوی دو بر دو رضایت داد. در این بازی پرسپولیس ابتدا به گل دست پیدا کرد ولی در ادامه، شهرداری ساوه دو گل زد و در نهایت سالنی بازهای پرسپولیس بازی را به تساوی کشیدند.

 

گفتنی است؛ سرخپوشان پنجشنبه این هفته در تهران میزبان تیم گسترش تبریز خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)