تیم فوتبال آلومینیوم اراک طبق برنامه قبلی در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

مشکل تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای بازی در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک حل شد. پیش از این طبق گفته رئیس هیئت دوومیدانی استان مرکزی این تیم به دلیل بدهی و عدم پرداخت اجاره ورزشگاه، برای برگزاری بازی مقابل تیم پرسپولیس در این ورزشگاه با مشکلاتی مواجه شده بود اما طی روز‌های اخیر این مشکل حل شد. به این ترتیب بازی تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

تیم آلومینیوم برای این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و تنها غایب آنها محسن ربیع‌خواه بازیکن مصدوم هفته‌های گذشته این تیم است که به نظر می‌رسد فعلا باید مدت زیادی دور از میادین باشد تا بهبودی پیدا کند.

بازیکنان تیم آلومینیوم اراک در حالی به مصاف تیم پرسپولیس می‌روند که طی روز‌های اخیر طبق تصمیم هیئت مدیره، ممنوع‌المصاحبه شدند و حق اظهارنظر در مورد این بازی را ندارند. اعضای هیئت مدیره برای حفظ آرامش در بین اعضای تیم، تصمیم به انجام چنین کاری گرفتند.

با توجه به شرایط تیم آلومینیوم در جدول امتیاز این بازی برای اراکی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو برای دوری از هرگونه حاشیه اعضای تیم را ممنوع مصاحبه کرده‌اند تا در آرامش به مصاف تیم پرسپولیس بروند.

آلومینیوم که در رده سیزدهم جدول قرار دارد مقابل استقلال دیگر تیم تهرانی دو بر صفر شکست خورد اما دو پنالتی این تیم به گواه کارشناسان داوری در دقیقه اول و نیمه دوم در ورزشگاه آزادی اعلام نشد.

در حالی که پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود در لیگ بیستم، ۴ تساوی و یک پیروزی را به دست آورده، شاگردان خطیبی با شرایط متفاوتی از پرسپولیس برای دیدار برابر سرخ های تهرانی آماده می شوند.

یک پیروزی، یک شکست و ۳ تساوی نتایج ۵ بازی اخیر خطیبی در لیگ برتر است و با این وضعیت قرار است شاگردانش در دیدار مهمی روبروی پرسپولیس به میدان بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)