بازیکنان ماشین‌سازی در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اعتصاب زدند.

مدیران باشگاه ماشین‌سازی در روز‌های اخیر وعده پرداخت مالی به بازیکنان تیم فوتبال خود را داده بودند. با این حال چند بازیکن تیم فوتبال وقتی متوجه شدند پولی به دستشان نخواهد رسید با ناراحتی به لابی هتل محل اقامت ماشین‌سازی می‌روند. گفته می‌شود در واکنش به این موضوع تمام اعضای تیم فوتبال ماشین‌سازی نیز با این بازیکنان همراه شدند. این در حالی است که ماشین‌سازان از ساعت ۲۱:۱۵ امروز باید به مصاف پرسپولیس بروند.

در همین راستا یکی از بازیکنان تیم فوتبال ماشین‌سازی در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: یونس قربانی مالک باشگاه از روزی که وارد باشگاه شده، هرچه گفته است کم یا زیاد به وعده‌های مالی خود عمل کرده است. متاسفانه بر اثر اشتباه یکی از کارمندان باشگاه، به ۳ بازیکن تیم پول نرسید. به همین خاطر این ۳ بازیکن با ناراحتی به لابی هتل رفتند. سایر اعضای تیم هم در حمایت از این بازیکنان به لابی هتل رفتند و گفتند تا مشکل آن‌ها حل نشود در لابی می‌نشینم و در بازی با پرسپولیس هم حاضر نمی‌شویم. در نهایت محمدعلوی سرپرست تیم در این قضیه وساطت کرد و با اعلام پیغام مالک مشکل را موقتاً حل کرد.

این منبع آگاه تصریح کرد: بازیکنان ما ۵ درصد، ۵ درصد قراردادشان را دریافت می‌کنند. اگر این دستمزدشان را هم دریافت نکنند، امرار معاش برای آن‌ها مشکل می‌شود. واقعاً این پول چیزی نیست، بازیکن نتواند زندگی کند چطور روی بازی تمرکز داشته باشد. معتقدم مشکلات فنی ماشین‌سازی ۵ ماهه قابل حل است؛ اما کمر همت می‌خواهد تا بعضی مسائل قبلی اصلاح شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)