پرسپولیس نیوز : پرسپولیس نیوز :ایرج پازوکی همچنان در بیمارستان سوم شعبان بستری است و قرار است پس از بستری و استراحت مطلق در منزل، طی روزهای آینده برای نمونه‌برداری به بیمارستان امام حسین (ع) اعزام شود.

ایرج پازوکی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پزشکان گفته‌اند که فردا از بیمارستان مرخص می‌شوم، چون اینجا کار خاصی نمی‌توانند انجام بدهند. با توجه به آنچه در سی تی اسکن از ریه انجام شد، برای نمونه‌برداری به بیمارستان امام حسین (ع) معرفی شده‌ام. البته در شرایط عادی باید تا شهریور ماه صبر می‌کردم اما خوشبختانه از طریق دکتر فریدون‌فر که بازیکن خودم در تیم جوانان پرسپولیس بود و از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، توانسته‌ام برای 21 خرداد نوبت بگیرم. قرار است در این مدت در منزل استراحت مطلق داشته باشم و از کپسول اکسیژن نیز استفاده کنم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود: از آقایان پروین، شیرینی و جمعه‌ای تشکر می‌کنم که در این مدت به من سر زدند. آقای عبادزاده خیلی پیگیر کارهای من بود. بعضی بچه‌ها هم تلفنی حالم را پرسیدند.

گفتنی است، ایرج پازوکی که در حال حاضر در شرکت پیشکسوتان پرسپولیس فعالیت می‌کند و برای سر و سامان دادن به امور پیشکسوتان تلاش شبانه روزی داشت، سال‌ها به عنوان مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس با حداقل امکانات فعالیت کرد و با وجود امکانات اندک، بازیکنان بزرگی در آن دوران کشف و پرورش یافتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)