زمان بازگشت مصدومان پرسپولیس مشخص شد.

پرسپولیس تمرینات خود را با مصدومیت چند بازیکن آغاز کرد. در همین ارتباط آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس را بررسی خواهیم کرد.

کاپیتان عالیشاه از ۱۰ روز دیگر در دسترس است

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس هفته گذشته در میانه تمرین دچار مصدومیت شد. پای او در تمرین مو برداشت و بلافاصله تمرینات فیزیوتراپی خود را زیرنظر کادرپزشکی آغاز کرد. او اگرچه برای اینکه از نظر بدنی از دیگر بازیکنان عقب نماند با دستگاه‌های بدنسازی تمرینات خود را پیگیری می کند، اما هنوز مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست نیاورده است. عالیشاه که پای خود را آتل بسته است طول درمان ٢ هفته‌ای دارد و با توجه به گذشت چند روز از مصدومیت او، حدودا از ١٠ روز دیگر در دسترس گاریدو خواهد بود.

سعید صادقی تست می شود

سعید صادقی که پای وی در تعطیلات، دچار شکستگی شده بود؛ از سوی کادر پزشکی تست خواهد شد تا اگر مشکلی نداشت از شنبه در تمرینات گروهی حاضر شود.

بازگشت عیسی به تمرینات گروهی

با اینکه آل‌کثیر به‌موقع و قبل از شروع تمرینات پیش فصل قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید کرد و از روز اول پیش چشم گاریدو و کادر فنی جدید سرخ‌ها بود اما مصدومیت زودهنگام باعث شد تا این مهاجم سه بازی تدارکاتی پیش فصل را تا اینجا از دست بدهد اما با رهایی از مصدومیت به بازی با حریف بحرینی رسید.

احمدی از آخر هفته در تمرینات گروهی

محمدمهدی احمدی دیگر مصدوم پرسپولیس، تمرینات خود را با مربی بازتوانی شروع کرده و مشکل او جدی نیست. خبرهای دریافتی حاکی از آن است که او از روز چهارشنبه با پایان مصدومیت، در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد.

اورونوف هم به دلیل مصدومیت جزئی در آخرین بازی تیمش در المپیک بازی نکرد و بنظر مشکل خاصی ندارد. او جمعه به اردو ملحق شد و کادر پزشکی وضعیت او را کنترل خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)