عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «شیخ دیاباته» جزو گزینه‌هایی است که کادر فنی درخواست داده و به‌زودی در مورد مهاجم دوم تصمیم‌گیری می‌شود.

حسین خبیری در مورد حضور حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در باشگاه پرسپولیس گفت: این جلسات حرفه‌ای‌سازی بود که او قبلا با چند باشگاه دیگر هم برگزار کرده بود. در جلسه امروز مدیرعامل باشگاه و معاونانش در نشست حضور داشتند. یکسری مسائل و چارچوب‌های ای‌اف‌سی باید رعایت شود. پرسپولیس هم به خاطر تلاش باشگاه، معاونان و امور بین‌الملل در چند وقت اخیر برای کسب مجوز حرفه‌ای در حال برگزار شدن است و مشکلات درحال برطرف شدن است.

وی افزود: عمده مشکلات در مورد بدهی‌ها بود که در یکی دو ماه اخیر بیشتر بدهی ها پرداخت شد و مشکلی وجود ندارد. بحث مالکیت و خصوصی سازی هم مطرح بود که با تلاش وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وارد بورس شدیم و مالکیت ما به سمت خصوصی می‌رود. این مساله نیز در حال برطرف شدن است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شرکت شستا به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال خواستار مالکیت نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس شده است، تصریح کرد: این برای یکسال گذشته بود که شستا به خاطر طلبش ساختمان فدراسیون و نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس را توقیف کرده بود. همان زمان دوستان پیگیری کردند اینکه بدهی فدراسیون به شستا چه ارتباطی با پرسپولیس دارد، مبهم است. اگر قرار به توقیف اموال فدراسیون بود، پرسپولیس در این ماجرا چه کاره است؟!

وی در واکنش به این موضوع که ساختمان باشگاه تحت مالکیت فدراسیون فوتبال قرار دارد، تصریح کرد: در زمان ریاست محمد دادکان به پرسپولیس و استقلال و حتی هیئت‌های استانی کمک کردند که ساختمان بخرند و ساختمان مستقل داشته باشند. اینکه از آن زمان فدراسیون و مجمع، اسناد ساختمان باشگاه‌ها را نگه داشتند و سند نزدند کار قشنگی نیست و مالکیت ساختمان برای باشگاه است. البته فکر می‌کنم این مشکل برطرف شده است چرا که ساختمان فدراسیون برای پرداخت بدهی کفایت می‌کند.

خبیری در مورد ورزشگاه کاظمی و سند این ورزشگاه که قرار بود به پرسپولیس واگذار شود، گفت:‌ این ورزشگاه یک شاکی دارد که به تربیت بدنی حوزه مربوط می‌شود. باشگاه در جریان نبود با این حال حقوقی باشگاه پیگیری کرده و لایحه آماده است مشکل حل شود.

وی در رابطه با فعالیت باشگاه پرسپولیس در حوزه بانوان نیز تصریح کرد: امروز با رضا درویش مدیرعامل و محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم. به چند دلیل پیشنهاد دادیم در حوزه بانوان فعالیت کنیم چرا که طبق چارچوب های ای‌اف‌سی فعالیت در بخش بانوان می‌تواند در این موضوع به ما کمک کند امتیاز دارد. البته برای کسب مجوز الزام نیست با این حال توصیه دارند که در بخش بانوان سرمایه‌گذاری شود. رئیس جمهور و وزیر ورزش هم تاکید دارند در بخش بانوان توجه و سرمایه گذاری شود. الان وارد بورس شدیم و فعالیت در این حوزه بانوان و بخش های دیگر می‌تواند در بورس هم به ما کمک کند. صحبت هایی در این زمینه شده و قرار است آقای درویش و هیئت مدیره در این باره تصمیم گیری کنند و به زودی در بخش بانوان فعالیت خود را آغاز کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب شیخ دیاباته هم تاکید کرد: مسئولیت نقل و انتقالات با من نیست. آقای درویش دو روز قبل صحبت کردند و گفتند دیاباته جزو گزینه‌های درخواستی کادرفنی است. در حال مذاکره هستند و قطعا به زودی در مورد مهاجم دوم تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود. آقای درویش و دوستانه زحمیت می کشند هر نیازی که کادر فنی داشته باشد را برطرف می‌کنیم تا در بحث تکمیل تیم خللی ایجاد نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)