باشگاه پرسپولیس درخواستی مبنی بر جابجایی محل بازی هفته سی‌ام مقابل نساجی مازندران نخواهد داد.

هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور پنجشنبه ساعت ۱۸ در حالی در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که هنوز تکلیف قهرمان مشخص نشده است. پرسپولیس با ۶۳ امتیاز بیشترین شانس قهرمانی را دارد اما سپاهان اصفهان با ۶۲ امتیاز را پشت سرخود می‌بیند تا بازی‌های هفته پایانی اهمیت ویژه‌ای پیدا کند.

سرخپوشان پایتخت برای قهرمانی بدون اما و اگر باید سه امتیاز حساس بازی با نساجی مازندران را کسب کنند تا جام را بالای سر ببرند. افزایش شانس قهرمانی این تیم در بازی خارج از خانه نگرانی‌هایی را برای باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور پرشور هواداران نساجی ایجاد کرده بود تا شایعاتی درباره درخواست این باشگاه برای برگزاری بازی در ورزشگاهی با گنجایش بیشتر مطرح شود.

این در حالی است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی ندارد و تنها خواستار تأمین امنیت بازیکنان در مسیر ورود به قائمشهر و همچنین فضای کافی برای تماشاگران این تیم شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط اسکان تیمش در قائمشهر را نیز اعلام کرده است تا تمهیدات لازم در این زمینه فراهم شود.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد پس از تمرین ظهر چهارشنبه با یک پرواز چارتر راهی ساری بشود تا اعضای تیم با دو دستگاه اتوبوس و سه اتومبیل سواری راهی قائمشهر شوند. تمام طول مسیر سفر زمینی سرخپوشان به قائمشهر نیز با اسکورت پلیس همراه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)