مرجع خبری پرسپولیس :  پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تمامی مصدومان پرسپولیس به بازی با سپاهان برسند.

 

دکتر وجیه الله چشمه سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: در آخرین MRI انجام شده از پای علی کریمی، مشخص شد آسیب دیدگی اصلی کاملا برطرف شده ولی یک مصدومیت کوچک دیگر در عضله پشت ران داشت که آن هم رو به بهبودی است.

استراحتی که کادر پزشکی و کادر فنی تیم ملی به کریمی دادند واقعا به موقع بود و خیلی امیدواریم که او را برای بازی با سپاهان در اختیار داشته باشیم و در این مدت تمرینات لازم هم برای آمادگی او انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وحید هاشمیان در جریان بازی فینال جام ولایت، در برخوردی که پیش آمد و به زمین خورد از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی و التهاب شده است. برای احتیاط بیشتر او را دو، سه روز از تمرین‌هایی که در آن برخورد داشته باشد معاف کردیم و از اول هفته آینده با تیم تمرین خواهد کرد. امیرحسین فشنگچی هم در جریان بازی از ناحیه همسترینگ ضربه شدیدی خورد که با درمان دارویی و بانداژ، التهاب را کنترل کردیم و امیدواریم با توجه به زمان باقی مانده او را برابر سپاهان در اختیار داشته باشیم.

چشمه‌سری تاکید کرد: آسیب دیدگی میثاق معمارزاده کنترل شده تا وی بتواند در خدمت تیم باشد، البته هماهنگی انجام شده است تا وی یک تزریق داخل عضله برای ترمیم آسیب دیدگی داشته باشد.

 پزشک تیم پرسپولیس افزود: تمرین نکردن علیرضا محمد به خاطر سرماخوردگی بود که پیش آمد. به همین دلیل به او استراحت دادیم تا از فردا (چهارشنبه) در تمرین شرکت کند. ضمن اینکه تزریق پنی سیلین و تجویز دارویی هم صورت گرفت. سامان آقازمانی از ناحیه تاندون همسترینگ دچار کشیدگی بود ولی با وجود دردی که داشت بازی را دنبال کرد. با توجه به اینکه فرصت کمی داریم، تصمیم گرفتیم چند روز استراحت با برنامه فیزیوتراپی صبح و عصر را دنبال کند تا مشکل پیش آمده مرتفع شود.

وی اظهار داشت: مجتبی شیری در بازی با داماش به خاطر ضربه شدید به سینه‌اش، کمی درد داشت، با این وجود تیم را همراهی کرد و در بازی با استقلال هم ضربه‌ای به عضله چهارسرش وارد شد که به این دلایل به دویدن دور زمین پرداخت.

چشمه سری گفت: تمرین نکردن هادی نوروزی به دلیل آسیب دیدگی نبود، بلکه به جهت فشار بازی با استقلال و همچنین مشکلی که قبلا داشت و برطرف شد، وی را از تمرین در زمین سفت معاف کردیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

پزشک تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا بازی با سپاهان تمام این نفرات در اختیار کادر فنی باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)