خبرگزاری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد چهار بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت قادر به بازی مقابل نفت تهران نیستند.

 

وجیه الله چشمه سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مهرداد پولادی که از ناحیه زردپی پای چپ در جریان تمرین تیم ملی آسیب دیده دست کم تا چهار هفته دیگر نمی تواند برای تیم بازی کند ضمن اینکه مصدومیت کئون جون از ناحیه رباط باعث شده که وی  نیز حداقل تا سه هفته نتواند در تمرینات تیم شرکت کند.

وی درهمین خصوص افزود: امیر حسین فشنگچی نیز از ناحیه داخل و خارج رباط مچ پا مصدوم است به طوری که وی نیز حداقل تا سه هفته دیگر نمی تواند برای تیم بازی کند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت خانزاده نیز اظهار داشت: بینی خانزاده در جریان تمرین دو روز قبل تیم شکست که ما همانجا بینی وی را جا انداختیم و این بازیکن بدون هیچ مشکلی در تمرین روز گذشته تیم شرکت کرد.

وی در خصوص مصدومیت محمد قاضی و غلامرضا رضایی نیز اظهار داشت: آسیب دیدگی محمد قاضی  از ناحیه مینیسک پا است که قراراست پیش از تمرین عصر امروز، وی را معاینه کرده تا نظر نهایی خود را در خصوص تمرین کردن و بازی کردن وی اعلام کنیم. البته این بازیکن روز گذشته می خواست تمرین کند که کادر پزشکی تیم اجازه تمرین را به وی نداد.

چشمه سری در مورد مصدومیت غلامرضا رضایی نیز گفت: رضایی از ناحیه کشاله ران مصدوم شده که جواب عکسبرداری وی نشان داده این بازیکن قادر به همراهی پرسپولیس در بازی با تیم نفت تهران نیست. در حال حاضر کادر پزشکی تیم فیزیوتراپی را در دستور کار این بازیکن قرار داده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید از روز دوشنبه می تواند دویدن را آغاز کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)