پرسپولیس نیوز : کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از بررسی شرایط محسن بنگر و رضا حقیقی، اجازه تمرین آنها را صادر کرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این مطلب به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: محسن بنگر با توجه به استراحتی که داشت، شرایط خوبی پیدا کرد و رضا حقیقی هم مشکلش برطرف شده و هر دو نفر اجازه تمرین پیدا کردند. البته به محسن مسلمان استراحت دادیم، چون در این بازی محروم است و مشکل حادی برای وی وجود ندارد.

دکتر حقیقت درباره آخرین شرایط امید عالیشاه و مهرداد کفشگری خاطرنشان کرد: در اسفند ماه نسبت به عکسبرداری و MRIاز آنها اقدام خواهد شد و با توجه به اینکه انتظار داریم آسیب‌دیدگی‌های آنها تا آن زمان کاملا بهبود یابد، حداقل دو هفته زمان برای آماده‌سازی کامل در اختیار خواهند داشت. هر چند در این مدت هم تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهند.

 

همچنین محسن مسلمان که چند روزی است در جریان مراحل آماده‌سازی پرسپولیس اختصاصی تمرین می‌کند، همچنان از ناحیه پا احساس درد دارد. با توجه به اینکه مسلمان از همراهی تیمش در دیدار روز جمعه مقابل صبای قم محروم است، با تصمیم کادر پزشکی پرسپولیس، همچنان اختصاصی تمرین خواهد کرد تا مصدومیتش تشدید نشود.

هافبک پرسپولیس تا روز جمعه نرم‌دوی می‌کند و پس از دیدار پرسپولیس مقابل صبا به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)