پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس کار خود را در فصل نقل و انتقالات بسیار جدی پیش می برد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به قرارداد داشتن خلیل زاده و علی کریمی با سپاهان مذاکرات خود را با فرشید باقری هافبک دفاعی صبای قم اغاز کرده است. به جای خلیل زاده نیز اخباری درباره مذاکره نماینده خالد شفیعی با پرسپولیسی ها منتشر شده است. شفیعی به واسطه بازی تراکتور با العین منکر هرگونه مذاکره با پرسپولیسی ها شده اما بحث اصلی این است که برخی تاکید دارند برانکو خواستار جذب او نبوده و نامش در لیست اصلی و ثانویه سرمربی کروات سرخ ها نبوده و باشگاه مستقیما با او وارد مذاکره شده است.

کاوه رضایی نیز گفته در صورتی که از قطر پیشنهاد رسمی نداشته باشد با پرسپولیس وارد مذاکره می شود و به همین دلیل از ارش افشین به عنوان الترناتیو او یاد می شود.سعید اقایی مدافع چپ تراکتور گزینه ای است که برانکو او را می خواهد و اگر جذب نشود مدافع چپ خارجی مدنظر برانکو خواهد بود.

با توجه به عدم صدور رضایت نامه ترابی مذاکره با وحید امیری اغاز شده و   جلال الدین علی محمدی و فرید کریمی بهزادی گزینه های بعدی برانکو هستند. بیرانوند اگر فسخ قراردادش با نفت مشکل ساز نشود سرخپوش است و ماهینی که نظام وظیفه سه ماه همکاری او با یک پایگاه بسیج بوشهر را قبول نکرده سه ماه دیگر می تواند در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

کنعانی زادگان مدافع ملی پوشی که باید طبق قرارداد به پرسپولیس برگردد شاید بخواهد بواسطه فیکس نبودن در پرسپولیس خواهان جدایی شود اما قطعا طاهری به این بازیکن که سهمیه زیر 23سال محسوب می شود رضایت نامه نخواهد داد.

نورمحمدی،حاتمی،خالقی فر،حیدریه،فاطمی،محسن زاده،کفشگری،اومانا،بنسون و مکانی در لیست مازاد قرار می گیرند. دلیل جدایی محسن زاده، حیدریه و فاطمی این است که انها فصل بعد بزرگسال محسوب می شوند و برانکو غیر از بیرانوند و ماهینی فقط شش بزرگسال دیگر می تواند جذب کند و این در صورتی است که 11سرخپوش فوق الذکر از لیست تیم خارج شوند.

در این میان بن سون و تا حدودی محسن زاده شانس ماندن دارند و از سویی درباره اینده بنگر هرروز یک خبر منتشر می شود ولی فعلا نباید به برخی شایعات و برخی اخبار درباره بنگر توجهی داشت و منتظر زمان ماند. در میان ستاره های پرسپولیس نیز احتمال پیوستن طارمی به تیم اروپایی زیاد است هرچند که باشگاه می خواهد پیشنهاد جدیدی برای تمدید به او بدهد. سایر نفراتی که حرف از رفتن شان به تیم های خارجی به میان امده همگی قرارداد دارند، پیشنهاد رسمی ندارند و حتی در صورت افر رسمی هم رضایت نامه شان صادر نمی شود. فقط طارمی و عالیشاه ازادند که عالیشاه نیز بخاطر دانشجو بودن بسیار بعید است که بتواند با دریافت بورسیه دانشجویی لژیونر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)