مرجع خبری پرسپولیس : مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با امضای یک صورتجلسه با وکیل آرفی به دنبال بسته شدن پرونده این بازیکن هستیم.

 

محمود سالارکیا در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت مربیان و بازیکنان خارجی این تیم اظهار داشت: در دو روز گذشته نشست خوبی با وکیل آرفی داشتیم. پس از توافقات انجام شده صورتجلسه‌ای امضا کردیم.

 

اما با توجه به اینکه آرفی در آلمان است قرار شد وکیل ایشان با این بازیکن حرف بزند و همه چیز را به ما منتقل کند. از وکیل آرفی خواسته‌ایم وکالتی معتبر و جدید از طرف این بازیکن داشته باشد تا هرچه سریع‌تر این پرونده را مختومه اعلام کنیم.

 

وی درباره پرونده وینگادا گفت: پس از آرفی با نمایندگان وینگادا هم صحبت‌هایی داشتیم و بر سر ارقام بدهی به توافقاتی رسیده‌ایم. قرار است مدیر برنامه‌های وینگادا با او تماسی داشته باشد و اگر توافق کامل شد این پرونده را هم ببندیم.

 

سالارکیا خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورتی که نگاه ویژه‌ای از سوی وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس شود در یک ماه آینده پرونده طلبکاران خارجی را ببندیم. مدیریت باشگاه با توجه به بدهی‌هایی که از قبل مانده به دنبال این است تا این بدهی‌ها را پرداخت کند. این بدهی‌ها برای حالا نیست و امیدوارم با توجه به اعتقاد مدیریت باشگاه که باید شأن طلبکارانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند حفظ شود این مشکلات برطرف شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)