باشگاه پرسپولیس این روزها به دنبال جذب مهاجمی خارجی است تا خط حمله اش را برای فصل جدید تقویت کند.

کاسیانو، آلیسون سافیرای، یورگن لوکادیا هلندی و آلف مانگا برزیلی گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیم بودند که هر کدام بنا به دلایلی به مرحله عقد قرارداد نرسیدند و با توجه به همین مساله باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر مذاکرات با مانگا را آغاز کرده است؛ مهاجمی که چندی پیش خبر توافق نهایی او با باشگاه پرسپولیس هم اعلام شد اما در نهایت برای امضای قرارداد به تهران نیامد. حالا پرسپولیسی ها در دور جدید مذاکرات امیدوارند تا با سفر مانگا به تهران طلسم جذب مهاجم خارجی شکسته شود.

مهاجمی که تحت قرارداد باشگاه ردوندا از سری بی برزیل است اما به صورت قرضی در تیم کوریتیبا در سری آ بازی می‌کند.

این بازیکن ابتدا در ترکیب تیمش در سری بی برزیلی ۱۰ گل زد و چهار پاس گل داد تا به تیم لیگ برتری کوریتیبا برود. مانگا فصل قبل سه گل به تیم‌های سائوپائولو، گویاس و کویتوبا زد تا نامش در فوتبال برزیل مطرح شود.

باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به باشگاه ردوندا حدود ۲۵ روز قبل شرایط جذب این بازیکن را جویا شد و با تمام درخواست‌های این باشگاه نیز موافقت شد اما به یکباره رقم پیشنهادی این بازیکن حدود ۱۵۰ هزار دلار بیشتر شد تا باشگاه قید او را بزند.

با این حال پرسپولیس در این مدت با گزینه‌های دیگر مذاکراتی را داشت که هیچ کدام به نتیجه نرسید تا بار دیگر مذاکراتش با مانگا را از پیش ببرد.

مانگا در 35 دیداری که به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته 8 بار موفق به گلزنی شده و در پست وینگر راست در 29 بازی 18 بار دروازه رقبا را باز کرده است.

مانگا امروز به همراه تیمش کوریتیبا در سری آ برزیل به مصاف سانتوس رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در جریان این بازی آلف مانگا تعویض شد. مهاجم مدنظر پرسپولیس از روی نیمکت به شدت به داور بازی اعتراض کرد و با کارت زرد جریمه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)