از سوی برخی منابع گفته می شود باشگاه پرسپولیس در مذاکره با طرف برزیلی توافق نهایی در خصوص جذب آلف مانگا را صورت داد.

در شرایطی که پرسپولیس در خصوص جذب مهاجم در نهایت به گزینه برزیلی رسید و توافقاتی نیز پیش از این درباره جذب آلف مانگا صورت گرفت، اکنون این انتقال به مرحله نهایی خود نزدیک شده است.

پرسپولیس و رضا درویش به عنوان مدیرعامل و نفر مذاکره کننده در خصوص بحث این انتقال، در مذاکراتی که داشتند به توافق نهایی در خصوص مبلغ قرارداد بازیکن، مدت قرارداد و همچنین مبلغ رضایتنامه باشگاه کوریتیبا دست یافته‌اند.

اکنون همه چیز مهیای این انتقال است و تنها مساله باقی‌مانده، تسویه حساب و پرداخت مبلغ رضایت‌نامه از سوی پرسپولیس به حساب باشگاه کوریتیبا و در نهایت امضای الکترونیکی و درخواست ویزا برای الف مانگا است.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است هرچه زودتر این پروسه را نهایی کرده و شرایط حضور آلف مانگا در تهران و در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی را به نتیجه برساند و احتمالا این اتفاق در هفته آتی نهایی شود و بعد از ماه‌ها کش و قوس در نهایت سرخ‌ها نیز مهاجم خارجی و برزیلی خود را در اختیار بگیرند.

با جذب مانگا پرونده نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد و سرخپوشان با ۹ خرید به نقل و انتقالات خود خاتمه می‌دهند.

با حضور او سهمیه خارجی تیم پرسپولیس نیز پر می‌شود و آلف مانگا در کنار وحدت هنانوف (آسیایی)، شرزود تمیروف و گئورگی گولسیانی بازیکنان خارجی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)