سرمربی موقت تیم تراکتورسازی گفت:امیدوارم نتایج به شکلی رقم بخورد که نایب قهرمان لیگ برتر شویم.

به گزارش اوج ،حسن آذرنیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت:ابتدا بگویم اگر موفقیتی حاصل شده است به خاطر گروهی بوده و حتما رسانه ها هم در این راه به ما کمک زیادی کردند.من 30 سال در تراکتور به عنوان کارمند فعالیت کردم.در گذشته فوتبالیست ها بدون پول کار می کردند.من در زمان شفق هم به مدت دو هفته در تراکتورسازی به عنوان سرمربی موقت فعالیت داشتم.این بار هم که پیشنهاد شد اگرچه به دلیل جایگاه خوب تیم در جدول کار سختی داشتیم اما پذیرفتم.

وی ادامه داد:پس از بازی مقابل الشباب هیات مدیره تصمیم گرفت کادر فنی را عوض کند اما جلسه ای گذاشتند و این کار را انجام ندادند.وقتی  تونی برکنار شد،خواستند من و پژمان و باغ آبادی ادامه کار را  قبول کنیم که با برگزاری چند جلسه قبول کردیم و تیم را به حالت مثبت برگرداندیم.با زمان کمی که داشتیم در هرمزگان با 53 درجه گرما و هوای شرجی به پیروزی رسیدیم.خوشبهتانه دیگر نتایج هم به نفع ما رقم خورد و سهمیه آسیایی را کسب کردیم.

سرمربی موقت تراکتورسازی درباره بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس عنوان کرد:ما برای بازی روز جمعه با بازیکنان صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم با پیروزی مقابل پرسپولیس،با خاطره خوش این فصل را به پایان ببریم.

وی درباره اینکه پرسپولیس با برخی نفرات جوانش به تبریز آمده است گفت:من دوست داشتم پرسپولیس با ترکیب کاملش بیاید.ما از بازیکنانی که فیکس هستند شناخت کاملی داریم اما پرسپولیس با جوانان می آید که از بازی آنها آنالیزی نداریم..در این شرایط کار برای ما سخت تر می شود.

آذرنیا تاکید کرد:پنجشنبه شب یک جلسه فنی داریم که حریف را مورد بررسی بیشتری قرار دهیم.به خاطر شهر،تیم تراکتور و تماشاگران دوست داریم پرسپولیس را شکست می دهیم.

وی ادامه داد:برخورد و نظر مردم برای من خیلی مهم است.در این مدت که سرمربی تراکتورسازی بودم،هواداران به من امید و شادابی دادند.ما در هرمزگان بدترین اوضاع را پشت سرگذاشتیم چون سید محسن حسینی مصدوم شده بود،لوپز پایش درد می کرد و اکرامی مشکل خانوادگی داشت و همه این ها دست به دست هم دادند تا ما در این بازی با مشکل روبرو شویم.

سرمربی موقت تراکتورسازی افزود:درست است برای فصل آتی به آسیا رفته ایم اما بازی فردا برای ما خیلی مهم است و فکر می کنم بتوانیم به نایب قهرمانی هم برسیم.

آذرنیا درباره گل محمدی عنوان کرد:او از نظر شخصیتی مربی خوبی هست.سال 68 فوروارد تراکتورسازی بود و آن زمان که مسولیت فنی تراکتورسازی را برعهده داشتم یحیی را آوردم و انصافا بازی های خوبی را برای ما انجام داد.امیدوارم نتیجه در مسابقه فردا به نفع ما باشد و نتیجه بازی های دیگر هم به نفع مارقم بخورد تا بتوانیم به مقام دوم برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)