سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: لوپز دروازه‌بان خارجی تیم با فسخ قرارداد از لیست تیم گسترش فولاد کنار گذاشته شد.

آذرنیا در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد دروازه‌بان خارجی به درخواست سرمربی تیممان فسخ شد و فسخ این قرارداد 2 جانبه بود و به همین خاطر این دروازه‌بان از لیست تیم خارج شد و امیدوارم در آینده بتوانیم یک دروازه‌بان ایده‌آل برای تیم در اختیار بگیریم.

وی درباره تمرینات تیم عنوان کرد: تمرینات تیم گسترش فولاد تبریز از روز 29 آذر آغاز شده است و تا 16 دی ماه در تبریز ادامه دارد.

وی بیان کرد: تیم فولاد گسترش تبریز برای آمادگی هر چه بیشتر بهتر حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر قصد دارد. در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر برای آماده‌سازی هر چه بیشتر اردویی چند روزه از 17 تا 30 دی ماه در نظر بگیرد و این اردو قرار است در ترکیه برگزار شود. قرار است بازیکنان گسترش فولاد تبریز با فراهم شدن شرایط در این اردو سه بازی دوستانه نیز انجام دهند.

سرپرست تیم گسترش فولاد افزود: در حال حاضر دروازه‌بان خارجی از تیم جدا شده است و جدایی بازیکنان در آینده نیز توسط صلاحدید سرمربی تیممان انجام خواهد شد.

وی درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم گسترش خود اظهار کرد: جذب بازیکن جدید برای تیممان به طور قطع با نظر سرمربی تیم صورت خواهد گرفت و همانطور که نظاره‌گر هستیم در حال حاضر تیم گسترش نیاز به یک دروازه‌بان دارد و در صورت قطعی شدن به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی درباره معاوضه جابر انصاری و سوشا مکانی گفت: از طرف باشگاه پرسپولیس هیچ گونه مذاکره‌ای به صورت کتبی یا شفاهی با باشگاه ما صورت نگرفته است و در حال حاضر این صحبتها شایعه‌ای بیش نمی‌دانم و این مسائل گمانه‌زنی هایی است که دوستان عزیز انجام می‌دهند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)