پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قرار است باشگاه پرسپولیس امروز نامه‌ای برای انصاری‌فرد بفرستد که مشکل این بازیکن را حل می‌کند.

حسن آذرنیا در مورد شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: اولین روز بازی‌ها بود، اکثر تیم‌ها هنوز به آن هماهنگی مدنظر نرسیدند و مدتی زمان می‌برد تا تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد. در 20 دقیقه ابتدایی مسابقه پرسپولیس خوب و منسجم ظاهر شدیم، اما در ادامه شرایط تغییر کرد.

وی افزود: دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما اکثر کارشناسان اعلام کردند داور دچار اشتباهاتی شد. در همان اشتباهات ابتدای بازی باعث شد، شیرازه تیم ما برهم بخورد، و بازیکنان عصبی شدند. البته ما نیز در مسائل فنی خوب نبودیم. صحبت در مورد گذشته فایده‌ای ندارد و باید نگاه‌مان را معطوف به آینده کنیم.

آذرنیا در مورد دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز گفت:‌گسترش فولاد تیم همشهری ما است آنها را می‌شناسیم نه تنها این مسابقه بلکه تمام بازی‌ها بسیار سخت است با توجه به اینکه لیگ 16 تیمی شده، هر کس از ابتدا امتیازات را جمع کند، می‌تواند شرایط بهتری داشته باشد، انشاءالله در این مسابقه بتوانیم تمامی امتیازات را کسب کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز در مورد وضعیت انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: قبل از بازی با پرسپولیس نامه‌ای به ما دادند که با آن نتوانستیم کارمان را جلو ببریم اما قرار است باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به ما بدهد که کار انصاری‌فرد را حل می‌کند و آن را به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)