سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل آلومینیوم اگر می‌باختیم اعدامم می‌کردند.

به گزارش فارس، حسن آذرنیا پس از پیروزی سه بر یک مقابل پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی گفت: خیلی خوشحالم که در بحرانی‌ترین شرایط تیمی را که تحویل گرفتم توانستیم نتایج خوبی به دست آوریم. خوشحالم که در مقابل آلومینیوم نتیجه خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم اگر در آن مسابقه نتیجه خوبی نمی‌گرفتیم من را در میدان ساعت اعدام می‌کردند.

وی افزود: خوشحالم که امروز الیویرا را تشویق می‌کردم و کسی علیه ما شعار نداد. بعد از استقلال تراکتور‌سازی وارد بحران شد تا اینکه توانستیم در 2 مسابقه آخر نتایج خوبی بگیریم.

آذرنیا در مورد وضعیت تراکتور‌سازی در سال آینده اعلام کرد: سرپرست باشگاه و هیئت مدیره باید هرچه زودتر برای سال آینده تیم تصمیم بگیرد. نمی‌گویم از من استفاده کنند اما هرچه زودتر با اقدامات خود وضعیت تیم را مشخص کنند تا بتوانیم تراکتور سازی را برای سال آینده با قدرت ببندیم.

سرمربی تراکتور‌سازی در مورد اینکه چرا مسئولان تبریزی از مربی بومی استفاده نمی‌کنند عنوان کرد: سرمربیان بومی دیوارشان از همه کوتاه‌تر است و هرگز در اختیار آنها پول و امکانات قرار نمی‌دهند.

در گیلان و شهرهای دیگر از مربیان بومی استفاده می‌کنند اما ما مربیان خوبی مثل باغ‌آبادی، شیخ لاری و آذرنیا داریم که از آنها بهره نمی‌بریم. چند سال پیش سرمربی تیم ملی جوانان بودم و در تیم‌های راه‌آهن، فجر سپاسی و … حضور داشتم. در کنار محمود یاوری کار کردم و کاملا کارنامه‌ام مشخص است. خوشحالم که امروز تیم را در رده دوم تحویل دادم و امیدوارم تکلیف تراکتور‌سازی هرچه زودتر معلوم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)